اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 85
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 12487

بازاريابي ويدئويي (video marketing) سريع ترين راه براي توضيح ويژگي هاي خاص محصولات شما مي باشد و به شما اين امكان را مي دهد تا به لطف محبوبيت پلتفرم هاي قدرتمند بازاريابي ويدئويي، از مخاطبين بيشتر و گسترده تري استفاده كرده و فروش و تبديل هاي خود را افزايش دهيد.

اما آيا بازگشت سرمايه يا ROI در عمليات ويدئو ماركتينگ به سادگي امكان پذير است؟

اين روزها، همه شركت ها بالاخره با روشهاي گوناگون، تكنيك هاي بازاريابي ويدئويي را اجرايي مي كنند. آنها اين كار را با پخش ويدئوهايي در رابطه با رضايت و نظرات مشتريان، يا ساخت ويدئوهاي آموزشي انجام مي دهند (در قالب وبينارها و دوره ها). به هر حال امروزه شاهد محتواي ويدئويي بسياري هستيم كه برندهاي گوناگون آنها را مي سازند.

اما چقدر از اين شركت ها نتايج ملموس و واقعي از توليد اين ويدئوها به دست آورده اند؟ در بازاريابي ويدئويي، ROI واقعي چيست؟ آيا بازگشت سرمايه تنها منوط به سرمايه گذاري هاي كلان در توليد ويدئو و تبليغات ويدئويي است؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۴:۴۲ ] [ علي ابراهيمي ]

درد زانو براي بسياري از افراد يكي از مشكلات رايج است. اين مشكل مي‌تواند در نتيجه فعاليت‌هاي روزمره، ورزش، صدمات يا علل ديگري رخ دهد. در حالي كه وجود روش‌هاي مختلف درماني براي كاهش درد زانو وجود دارد، هميشه در جستجوي جديدترين و بهترين روش‌ها هستيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۵:۰۹ ] [ علي ابراهيمي ]

آموزش سئو براي طراحي سايت، در مقالات نيوسئو بارها مطرح شده است. طراحي جذاب و زيباي وب سايت، به زمان احتياج دارد. انجام اين كار علاوه بر زمان، مستلزم انرژي و گاه هزينه بسيار زيادي مي باشد. 

اينترنت نيز همانند فناوري هاي ديگر با سرعت زياد در حال تغيير است. كاربران از دستگاه هاي گوناگوني براي مشاهده وب سايت ها استفاده مي كنند. شما نيز براي آنكه كاربران را در وب سايت خود نگه داريد، بايد به صورت مداوم خود را به روز كرده و با تغييرات به وجود آمده وفق دهيد.

به علاوه، الگوريتم هاي گوگل نيز دائما در حال تغييرند. كاربردي بودن وب سايت شما بر روي رنك آن تاثيرگذار است. در مقالات گذشته كه در نيوسئو منتشر شده اند، به بررسي الگوريتم هاي مختلفي از قبيل الگوريتم RankBrain گوگل پرداختم.

به طور خلاصه، ممكن است متوجه نباشيد كه سايت شما نيازمند تغييرات اساسي مي باشد. شايد تنها انجام اصلاحات فني و تكنيكي سايت، كار خيلي درستي نباشد. اگر تاكنون مقاله آيا طراحي سايت يك فاكتور سئو است را در نيوسئو مطالعه نكرده ايد، اكنون وقت آن رسيده است. 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۲:۰۹ ] [ علي ابراهيمي ]

مقدمه: در⁣ دنياي امروز، ساعت مچي تبديل به اكسسوري ضروري براي هر فرد شده است. اما با توجه به تنوع برندها و مدل‌ها در بازار، انتخاب بهترين⁣ مارك ساعت مچي مي‌تواند كاري دشوار باشد. ⁣در اين مقاله، به معرفي برندهاي معروف ساعت مچي ​مي‌پردازيم و اطلاعات كاملي درباره آن‌ها ⁣ارائه مي‌دهيم. برند هايي كه در اين مقاله به​ آن‌ها اشاره مي‌شود، به عنوان ⁤برترين برندهاي ⁤ساعت مچي در‌ دنيا شناخته مي‌شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۲۷:۵۵ ] [ علي ابراهيمي ]

بازاريابي اينترنتي با موتورهاي جستجو يا بازاريابي موتورهاي جستجو (Search Engine Marketing)، پروسه به دست آوردن ترافيك و بازديد از سوي موتورهاي جستجو، به دو روش پولي و غيرپولي است. حال چگونه مي توانيم در تعطيلات، به رشد بازاريابي جستجويي سايت خود ادامه دهيم؟ كسب و كارها اغلب در زمان تعطيلات يا قبل از آن رشد خوبي دارند، اما اغلب اوقات شركت هاي بازاريابي پس از سال جديد قدرت خود را از دست مي دهند. 

كاهش دادن تلاش هاي هميشگي پس از يك فصل پر مشغله، كار ساده ايست. اما اگر شما فرد باهوشي باشيد، در ماه هاي ابتدايي سال جديد به كار و تلاش هاي خود ادامه خواهيد داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۷:۴۳ ] [ علي ابراهيمي ]

تجزيه و تحليل swot را بايد چارچوبي دانست كه هر كسب و كاري به آن نياز دارد. اين قاعده و قانون مي توانند به شما در مسير پيشرفتتان به خوبي كمك كنند. در ادامه اين مقاله اطلاعات بيشتري در خصوص آناليز Swot در اختيار شما قرار مي دهيم. اگر مي خواهيد بدانيد كه تحليل swot چيست، چه زماني و چگونه از آن استفاده كنيم تا پايان همراه ما باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۲۰:۲۲ ] [ علي ابراهيمي ]

ميوه يكي از پر خاصيت­ ترين خوراكي­هاست كه امروزه جايگاه ويژه­اي در سبد غذايي خانوارها دارد و گرايش مردم به مصرف ميوه بسيار افزايش يافته است از سوي ديگر با توجه به افزايش جمعيت و افزايش سرانه مصرف ميوه تقاضا براي عرضه ميوه روز به روز در حال افزايش است به همين دليل و دلايل متعدد ديگر باغداري به يكي از مشاغل پر سود و بسيار پر طرف دار بدل شده است و از حالت سنتي و كم بازده خود خارج شده است و به سبك و سياق مدرن و علمي در آمده است.

اما نبايد فراموش كنيد عوامل متعدد و بي‌شماري در موفقيت يك باغ اعم از مثمر و يا غير مثمر دخيل خواهند بود كه باغداران بايستي بر اين فاكتورها و عوامل متعدد واقف باشند تا بتوانند در زمينه باغداري موفق عمل نمايند و به سود دلخواه دست يابند، مي­توان گفت كه يكي از مهم‌ترين و ابتدايي­ترين فاكتورهاي موثر بر موفقيت آميز بودن احداث يك باغ و ميزان سود دهي يك باغ در آينده خريد نهال است كه نبايد اهميت اين موضوع مورد غفلت واقع شود.

از اين رو در مقاله پيش رو خريد نهال و فاكتورهاي موثر بر اين امر مهم و حياتي را مورد بررسي و ارزيابي قرار خواهيم داد پس اگر به دنبال احداث باغ و يا خريد نهال هستيد توصيه مي­شود كه تا انتها با ما همراه شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۳:۳۹ ] [ علي ابراهيمي ]

پمپ‌هاي آب از اهميت چشمگيري برخوردار هستند و اين اهميت بر كسي پوشيده نيست. اين وسايل اساسي به تأمين آب براي مصارف مختلف از جمله كشاورزي، صنعتي و خانگي كمك مي‌كنند. در ايران نيز، توليد پمپ‌هاي آب به يكي از صنايع پيشرو تبديل شده است؛ اما موفق‌ترين توليد كننده پمپ آب ايراني كدام است؟ به دنياي پمپ‌هاي آب باكيفيت و مطابق با استانداردهاي بين‌المللي خوش آمديد! اگر به دنبال پمپ‌هايي هستيد كه عملكرد بي‌نظيري داشته باشند و خدمات پس از فروش عالي نيز ارائه دهند، شركت صنايع پمپ ارس گزينه مناسبي براي شما است. اين شركت با تاريخچه‌اي برجسته و محصولات باكيفيت، به يكي از برترين توليد كننده‌هاي پمپ آب ايراني تبديل شده است. صنايع پمپ ارس همان برندي است كه به دنبالش مي‌گرديد. براي اثبات اين ادعا و به‌منظور معرفي و بررسي اين شركت برجسته، با ما همراه باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۲۸:۱۸ ] [ علي ابراهيمي ]

اينترنت و فضاي مجازي بستري وسيع و مملو از ظرفيت هاي گوناگون است كه مي تواند براي موفقيت هرچه بيشتر به شما كمك كند. در عصر فناوري و ارتباطات هر كسي مي تواند از دانش و مهارت خود براي ارتباط با هزاران انسان ديگر استفاده كند. وبلاگ نويسي يك شيوه ساده براي مطرح كردن نظريات و اشتراك گذاري دانسته هاي خود با ديگران است. اگر شما هم فكر مي كنيد مهارت خوبي در نويسندگي داريد، مي توانيد با يادگيري نكات مهم مقاله آموزش وبلاگ نويسي و مشاهده چند نمونه وبلاگ موفق، براي ساخت وبلاگ شخصي خود اقدام كنيد.

تمامي نكاتي كه در ادامه براي شما بررسي مي كنيم، برگرفته از تجربيات ما در مديريت و راه اندازي هزاران وبلاگ در عرصه وب است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۳۳:۴۵ ] [ علي ابراهيمي ]

اگر شما هم به تازگي وارد عرصه ديجيتال ماركتينگ شده ايد يا در حال يادگيري سئو هستيد، احتمالا نام هدينگ ها و سربرگ هاي محتوا به گوشتان خورده است. شايد هنوز كمي در اين باره شك داشته باشيد كه تگ هدينگ چيست و به چه علت تاكيد زيادي بر استفاده از آن مي شود.

در واقع مفهوم هدينگ به اندازه ساير استراتژي هاي سئو و بهينه سازي سايت پييچيده نيست، اما رعايت نكات مربوط به آن به طور قابل توجهي بر افزايش ترافيك و بازديد سايت شما تاثير خواهد گذاشت. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي كامل و جامع تگ هاي هدينگ و راه هاي مختلف به كارگيري آن در محتواي سايت بپردازيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۴:۳۸ ] [ علي ابراهيمي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب