اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 74
دیروز : 10
افراد آنلاین : 2
همه : 12476

structured data در سئو اهميت بسيار بالايي دارند. داده هاي ساختار يافته به اطلاعاتي گفته مي شود كه ساختار مشخصي داشته و به گونه اي نوشته شده اند كه وب سايت را براي موتورهاي جستجو قابل درك مي كنند. اضافه كردن نشانه گذاري Schema در داده هاي ساختار يافته سايت خود، طبيعتا بايد باعث شود تا ترافيك سايت شما به بهترين شكل افزايش پيدا كند. نشانه گذاري Schema باعث مي شود تا خزنده هاي گوگل سايت شما را بهتر و آسان تر تجزيه و تحليل كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۶:۵۳ ] [ علي ابراهيمي ]

شركت در دوره آموزش سئو و بهره مندي از آن براي پيشرفت سايت يكي از بهترين راه ها براي كسب درآمد است. دنياي تكنولوژي و اينترنت روزبه‌روز گسترده تر شده و ميزان تقاضا براي مشاغل مربوط به وب، در حال افزايش است؛ به همين دليل كساني كه از اين موضوع استفاده مي كنند و با دريافت آموزش هاي مناسب وارد بازار كار اين حوزه مي شوند، به راحتي مي توانند در مدتي كوتاه به درآمد خوبي برسند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۰۶:۱۹ ] [ علي ابراهيمي ]

يكي از اركان اصلي بهينه سازي سايت است. همچنين، همه در سئو سايت خود به آن نياز خواهند داشت. اهميت لينك هاي ارزشمند در سئو بر هيچكس پوشيده نيست. با اين حال، آنچه بيشتر مورد بحث قرار مي گيرد اين است كه چگونه پيوندهاي ورودي را به درستي ايجاد كنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۵۶:۲۷ ] [ علي ابراهيمي ]

سرم ضد جوش نياسيناميد اوردينري با تركيبات مفيد از جمله 10 درصد نياسيناميد و 1 درصد زينك، از جمله محصولات پرطرفدار براي كنترل جوش و آكنه‌هاي پوستي است. اين سرم به عنوان يك راه حل موثر براي تنظيم ترشح چربي پوست، كوچك كردن منافذ باز و درمان جوش‌ها و آكنه‌هاي پوستي شناخته شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۲۷:۳۱ ] [ علي ابراهيمي ]

يكي از موضوعات اصلي گوگل، كلمات كليدي LSI است كه از سال 2015 رشد قابل توجهي داشته است. گوگل هنوز دقيقاً به مديران وب‌سايت توضيح نداده است كه كلمه كليدي LSI به چه معناست.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۱۵:۰۸ ] [ علي ابراهيمي ]

استفاده از كود‌هاي تقويتي و كامل براي بهبود و عملكرد بهتر گياهان، امري حياتي و اساسي در كشاورزي و باغباني است. در اين راستا، كود ده ايكس شوك به عنوان يكي از قوي‌ترين و موثرترين كودهاي تقويتي وارداتي توجه ويژه‌اي را به خود جلب كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۳۸:۴۶ ] [ علي ابراهيمي ]

جريمه شدن سايت ها موضوعي است كه بايد در فرآيند SEO به آن پرداخته شود. نكته مهم اين است كه چگونه مي توانيد از پنالتي هاي گوگل جلوگيري كنيد و با استفاده از روش هاي سئو از صفحه خود محافظت كنيد. اين موضوع بسيار مهم است؛ زيرا سايت هايي كه در گوگل جريمه مي شوند مي توانند ترافيك جستجوي شما را كاهش دهند يا حتي از بين ببرند. اين فرآيند ممكن است به گونه اي باشد كه با هيچ روش و استراتژي بازاريابي قابل حل نباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۲:۳۹ ] [ علي ابراهيمي ]

بهترين صندلي آرايشگاهي

از بهترين و لذت بخش‌ترين لحظات براي مردان و زنان در سالن‌هاي زيبايي، نشستن روي صندلي آرايشگاهي است. صندلي ارايشگاهي در نظر برخي افراد ممكن است بي‌اهميت باشد ولي در جلب توجه و رضايت مشتريان اهميت ويژه‌اي دارد. صندلي ارايشگاهي، از طراحي به روز و ارگونوميك تا انتخاب بهترين مواد و تكنولوژي در ايجاد تجربه‌اي خاص و بهتر در زمان ارائه خدمات در سالن زيبايي نقش بسيار مهمي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۵۷:۳۷ ] [ علي ابراهيمي ]

 

اين روزها، هركسي كه تا حدودي با SEO آشنايي داشته باشد، مي داند كه محتواي يك سايت يكي از عوامل اصلي بهينه سازي است. اگرچه هنوز بين متخصصان مختلف سئو در اين زمينه بحث‌هايي وجود دارد، اما در اين مقاله ايجاد محتواي وب سايت را مهمترين بخش سئو مي‌دانيم و به بررسي عدم اصلاح رتبه‌بندي مي‌پردازيم - دليل آن دقيقاً چيست. محتوا < تبديل مي‌شود 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۰۴:۴۴ ] [ علي ابراهيمي ]

رشته حقوق يكي از رشته‌هاي كنكور گروه آزمايشي انساني در دانشگاه پيام نور است كه هر ساله رتبه‌هاي برتر گروه انساني در اين رشته پذيرفته مي‌شوند. در بين دانشجويان حقوق يكي از پرطرفدارترين و جذاب‌ترين رشته‌ها محسوب مي‌شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۷:۰۵ ] [ علي ابراهيمي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب