اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 66
دیروز : 10
افراد آنلاین : 3
همه : 12468

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۲۶:۱۶ ] [ علي ابراهيمي ]

شرايط فعلي پر از فرصت هايي است كه مي تواند به كسب درآمد كمك كند. يوتيوب يكي از پلتفرم هايي است كه با امكان اشتراك محتواي خلاقانه و جذاب مي توانيد كسب درآمد دلاري داشته باشيد؛ اما كسب درآمد از يوتيوب، چالش بزرگي دارد با عنوان نقد كردن درآمد.

ما در اين مقاله سعي كرديم روش هاي نقد كردن درآمد را به شما معرفي كنيم تا ديگر چنين دغدغه اي در كسب درآمد از يوتيوب، نداشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۸:۴۷ ] [ علي ابراهيمي ]

آموزش سئو به همراه ترفندهاي سئو سايت جهت افزايش رنكينگ و صدرنشيني در گوگل را در اين مقاله براي شما عزيزان شرح مي دهيم.

در گذشته درباره برخي ترفندهاي سئو سايت براي قرار گرفتن در رتبه هاي بالاي گوگل صحبت كرده ايم، اما اين روزها دنياي جستجوهاي معمولي و جستجوهاي پولي كاملا دگرگون شده است.

در سال 2013 براي كسب رتبه اي بسيار خوب و قرار گرفتن در نتايج ابتدايي جستجو كافي بود تحقيقات مناسبي در زمينه انتخاب عبارت كليدي ويژه انجام دهيد، اطمينان حاصل كنيد وب سايت شما داراي ساختار خوب و واضحي است و همچنين بك لينك هاي بسيار معتبري دريافت كرده است. به اين ترتيب سايت شما نهايتا رتبه اي بسيار خوب به دست مي آورد.

و اگر چه هنوز هم ترفندهاي سئو بسيار زيادي را مي توان اينجا و آنجا مشاهده كرد، اما بهتر است عوامل تاثيرگذاري كه در اين مطلب به بررسي آنها خواهيم پرداخت را هم حتما مد نظر داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۰۷:۳۹ ] [ علي ابراهيمي ]

كسب درآمد دلاري در ايران آرزوي هر فردي است كه يكي از بهترين راه هاي محقق سازي آن در كشور ما از طريق يوتيوب مي باشد. ويژگي مثبت يوتيوب اين است كه با دستيابي به شرايط خاصي در آن كه اصطلاحاً به آن مانيتايز كانال يوتيوب مي گويند، بخشي از درآمد تبليغات در پلتفرم خود را به افراد فعال مي پردازد. در كشور ما هم افراد و شركت هاي فعال در اين حوزه كم نيستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۶:۱۴ ] [ علي ابراهيمي ]

موقعيت هاي بازاريابي اينترنتي بسيار زيادي براي كسب و كارها در وب به وجود آمده است، با اين حال عدم امنيت بالايي را نيز شاهد هستيم. در اين مقاله كه از سايت searchenginewatch ترجمه شده است به ارائه 5 روش مقابله با رقبايي كه تهديدي براي كسب و كار شما به حساب مي آيند، مي پردازيم.

از دست دادن ترافيك وب سايت در يك روز (كه بيشتر اوقات 80% مشتري هاي هدايت شونده را نيز از بين مي برد) كار بسيار ساده اي است. به علاوه، وجهه كسب و كار (business presence) نيز با ريسك هاي اصلي مانند از بين رفتن شهرت و درز اطلاعات (data leak) در ارتباط است.

در بسياري از مواقع، اين تهديدها از جانب رقبايي است كه نمي توانند راه هاي مناسبي براي كسب اعتبار پيدا كنند يا مي خواهند مشتريان شما را بدزدند.

اينجا 5 تاكتيك مخرب رقباي كسب و كار و روش هاي مقابله با آنها ليست شده است:

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۷:۳۴ ] [ علي ابراهيمي ]

بيشتر افراد در هنگام خريد پنجره دوجداره آلومينيومي و UPVC دچار ترديد مي شوند. مدام اين سوال در ذهنشان مرور مي شود كه انتخاب كدام يك، گزينه بهتري براي رفع نياز هاي من است. در ادامه مطلب با توضيح هريك از پنجره هاي آلومينيومي و يو پي وي سي شما را با ويژگي ها، مزايا و كاربرد هريك آشنا مي كنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۰۰:۴۹ ] [ علي ابراهيمي ]

تخفيف فروشگاه اينترنتي يا Flash sale در تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي، جهت افزايش فروش و بالا بردن بازديد فروشگاه اينترنتي به كار مي رود. در سال 2012 فروشگاه اينترنتي J.C Penny، از ارائه بن تخفيف خودداري كرد. در عوض، محصولاتي جديد با شعار "تخفيف همه روزه" ارائه كرد. ايده خوبي به نظر مي رسد! اينطور نيست؟ اما در سال 2012، فروش تخفيف دار محصولات در اين فروشگاه آنلاين، 25% كاهش پيدا كرد.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۹:۱۹ ] [ علي ابراهيمي ]

كاشان يكي از شهرهايي است كه توليد كننده اصلي فرش در بازار ايران محسوب مي‌شود. از زمان‌هاي خيلي قبل فرش كاشان از بهترين فرش‌هاي جهان بوده و به نام قالي كاشان معروف است. فرش يكي از لوازم اصلي در هر خانه‌اي به حساب مي‌آيد و نقش زياد و موثري در دكوراسيون منزل داشته و تهيه آن جزء كارهاي ضروري محسوب مي‌شود. فرش‌ها در شانه‌هاي مختلف در بازار موجود هستند كه فرش ۷۰۰ شانه كاشان از محبوب‌ترين انواع فرش‌ها در ايران است و توسط برندهاي مطرحي چون فرشينه كاشان، فرش اميركبير و... ارائه مي شود.

در هنگام خريد اين فرش توصيه مي‌شود موارد مختلفي كه در اين مقاله بررسي مي شود را رعايت كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۰۷:۴۹ ] [ علي ابراهيمي ]

بازاريابي محتوا يا سئو، مسئله اي است كه صاحبان سايت هاي پر بازديد جهت استراتژي كسب و كار اينترنتي خود بر سر آن تصميم گيري مي كنند. در دنياي بازاريابي اينترنتي، به دو قسمت محتوا و سئوي فني، به عنوان دو بخش كاملا مجزاي بازاريابي نگاه مي كنيم.

اما اين مسئله خيلي هم درست نيست. اين دو قسمت، با هم و همراه هم در وبسايت عمل مي كنند تا موفقيتي طبيعي را به وجود آورند.

من فكر مي كنم دليل آن اين است كه براي انجام بازاريابي اينترنتي، دو مجموعه مهارتي كاملا جدا از هم بايد به كار گرفته شوند. كسب و كاري كه به دنبال استخدام يك سئوكار است، پيدا كردن فردي كه در هر دو بخش محتوا و سئوي فني قوي باشد سخت است. بنابراين كسب و كارها و برندها، ابتدا براي خود مشخص كنند كه كدام يكي از اين دو مجموعه مهارت، بر ديگري اولويت دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۳:۰۰ ] [ علي ابراهيمي ]

گيمرها افرادي هستند كه تسلط بالايي به كار با كامپيوتر و بازي كردن دارند. رقابت عادلانه هميشه عالي و بهتر است، اما گاهي بازيكنان به دنبال دور زدن هم هستند تا در رقابت پيروز ميدان شوند. شيوه‌هاي مختلفي براي دور زدن رقيب وجود دارد، يكي از آن‌ها چيت پانجي است. در اين رابطه چند چيت پابجي وجود دارد كه هر كدام كاري را انجام مي‌دهند. با چيت پابجي موبايل مي‌توان ميزان موفقيت خود را در پابجي موبايل بالا برد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۷:۴۱ ] [ علي ابراهيمي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب