اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 82
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 12484

سنگ گرانيت مشكي نطنز سنگ لوكسي به حساب مي آيد كه علاوه بر كاربردهاي آن در داخل و نماي ساختمان هاي لوكس , در بعضي بناهاي تاريخي نيز استفاده شده است.

خوب است بدانيد اين سنگ را به عنوان يكي از بهترين انتخاب هاي پوشش كف ساختمان ميشناسند كه امكان استفاده از آن در مناطق بيروني مخصوصا در مناطق سرد به عنوان يك سنگ با ميزان انقباض و انبساط كم، دوام بالا و درصد نفوذ آب كم وجود دارد. از طرف ديگر با توجه به دوام و ثبات رنگي كه اين سنگ دارد، ميتوان سنگ گرانيت  مشكي را به عنوان يك سنگ نماي بسيار مناسب در نظر گرفت. در صورتي كه قصد خريد  با قيمت مناسب را داريد به فيدارسنگ سري بزنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۵:۳۸ ] [ علي ابراهيمي ]

امروز روزي بود كه ميفهميدم موجود زنده ايي كه چند ماه حسش ميكنم و باهاش زندگي ميكنم دختره يا پسر ،براي هيچ پدر و مادري اهميت نداره جنسيت فرزندش سلامتيشه كه از همه چي تودنيا مهم تر هست ولي يه حسي ته دلم بود كه ميگفت پسره و قرار تا اخر عمر هوامو داشته باشه ...تو اين فكرا بودم كه صداي زنگ شنيدم ،... منتظر مامانم بودم تا باهم بريم ،رسيديم مطب و منتظر شدم....


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۴۸:۲۴ ] [ علي ابراهيمي ]

الوند، نامي آشنا در بين تجاري سواران كشور است كه به عنوان گزينه اي مناسب براي رانندگي تجاري در جاده‌هاي ايران، محسوب مي‌شود. كاميونت الوند، محصولي از شركت سايپا ديزل است كه در كشور ما در نسل‌هاي مختلف عرضه شده است. تعداد زيادي از اين كاميونت در سطح كشور در حال فعاليت هستند. البته هنوز هم افراد زيادي خواهان خريد نمونه‌هاي صفر كيلومتر اين كاميونت مي باشند. با اين حال، صف خريد طولاني اين كاميونت در شركت سايپا ديزل، باعث شده تا براي بسياري از مشتريان اين كاميونت، امكان خريد مستقيم از شركت وجود نداشته باشد.

همچنين با توجه به افزايش قيمت‌ها، ممكن است كه اكثر افراد توانايي خريد نقدي اين كاميونت را نداشته باشند. شركت فرهان ديزل، به عنوان يكي از شركت‌هاي بزرگ و فعال در حوزه خريد و فروش كاميون و كاميونت در كشور، شرايط فروش كاميونت الوند اقساطي را فراهم كرده است. در ادامه شما را با مشخصات دقيق كاميونت الوند و شرايط فروش اقساطي در فرهان ديزل، آشنا خواهيم كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۴۴:۰۹ ] [ علي ابراهيمي ]

اينترنت چيست به زبان ساده

اينترنت يك شبكه جهاني از اتصالات و دستگاه‌هاي مختلف است. اين شبكه به شما اجازه مي‌دهد تا با افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار كنيد و اطلاعات را به اشتراك بگذاريد.

اينترنت ايران

هر كامپيوتر، تلفن هوشمند، تبلت، يا هر دستگاه ديگري كه به اينترنت متصل شود، مي‌تواند به ميليون‌ها دستگاه ديگر ارسال و دريافت اطلاعات كند. اين اطلاعات مي‌تواند شامل وبسايت‌ها، پيام‌هاي ايميل، تصاوير، فيلم‌ها، فايل‌ها و ساير محتواهاي اينترنتي باشد.

از طريق اينترنت، مي‌توانيد جستجو كنيد، در شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت كنيد، ايميل بفرستيد، خريد انجام دهيد، با دوستانتان و خانواده ارتباط برقرار كنيد و به اطلاعات جديد دسترسي پيدا كنيد. به طور كلي، اينترنت به شما امكان مي‌دهد تا به دنياي گسترده‌اي از اطلاعات و ارتباطات دسترسي داشته باشيد و با ديگران در سراسر جهان متصل شويد. با ما در اين بخش از نمناك همراه شويد تا پاسخ سوالات رايج خود درباره اينترنت ايران و ... را بدست آوريد.

اينترنت

اينترنت ايران از كجاست؟

اينترنت در ايران توسط ارائه‌دهندگان خدمات اينترنت محلي فراهم مي‌شود. در حال حاضر، در ايران چندين ارائه‌دهنده خدمات اينترنت فعال هستند كه شامل شركت‌هاي ارتباطاتي و اينترنتي مختلف مي‌شوند. اين شركت‌ها، زيرساخت‌هاي لازم براي اتصال به شبكه جهاني اينترنت را فراهم مي‌كنند و خدمات اينترنت را از طريق اتصالات شبكه‌هاي خود به كاربران ارائه مي‌دهند.

از طريق اينترنت در ايران، كاربران مي‌توانند به وب‌سايت‌ها، سرويس‌ها و منابع مختلف اينترنتي دسترسي پيدا كنند و از خدمات مختلف اينترنتي مانند ارسال و دريافت ايميل، استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي، جستجوي اطلاعات، پخش ويديو و بسياري از ساير فعاليت‌هاي آنلاين بهره‌برداري كنند.

مهم است به طور كلي بدانيد كه دسترسي به اينترنت در هر كشوري از طريق زيرساخت‌هاي شبكه و توافقات بين المللي بين شركت‌ها و مؤسسات مربوطه تنظيم مي‌شود.

منبع توزيع كننده اينترنت ايران

در ايران، شركت ملي ارتباطات ايران (TIC) به عنوان گرداننده اصلي شبكه‌هاي اينترنتي و دروازه اصلي ورود به اينترنت فعاليت مي‌كند. اين شركت مسئوليت واردات و توزيع پهناي باند اينترنتي در سراسر كشور را به صورت انحصاري بر عهده دارد.

تمامي سرويس‌دهنده‌هاي اينترنت داخلي در نهايت از شركت ملي ارتباطات ايران خدمات خود را تامين مي‌كنند و در صورت لزوم، شركت مذكور قادر است به صلاحديد خود ارتباط ايران با شبكه جهاني اينترنت را محدود يا قطع كند.

اينترنت در چه سالي وارد ايران شد؟

تاريخچه اينترنت در ايران به دهه 1960 و 1970 بازمي‌گردد، اما استفاده گسترده از آن در كشور در دهه 1990 آغاز شد. در سال 1373 (1994 ميلادي)، شركت ملي ارتباطات ايران (TIC) به عنوان دروازه اصلي ورود به اينترنت در ايران فعاليت خود را آغاز كرد.
اين سرويس در ابتدا با سرعت‌ها و دسترسي‌هاي محدود در دسترس بود، اما در طول سال‌ها، با پيشرفت فناوري و افزايش ظرفيت شبكه‌ها، اينترنت در ايران بهبود يافت و به يكي از راه‌هاي اصلي ارتباط و دسترسي به اطلاعات و خدمات در كشور تبديل شد.

در سال‌هاي بعدي، با پيشرفت فناوري و زياد شدن تقاضا، سرويس‌دهنده‌هاي اينترنتي ديگر نيز در ايران فعال شدند. اين رقابت بيشتر، انتخاب گسترده‌تري را براي كاربران ايجاد كرد. در اواخر دهه 1990 و دهه 2000، اينترنت در ايران رشد قابل توجهي داشت و تعداد كاربران و استفاده از خدمات آن روز به روز افزايش يافت.

از آن زمان تا كنون، استفاده از اينترنت در ايران رو به رشد بوده و كاربران ايراني به فعاليت‌هاي آنلاين، ارتباطات و دسترسي به اطلاعات بيشتري دست يافته‌اند.

تاريخچه اينترنت

مخترع اينترنت كيست؟

مخترع اينترنت، تيمي از محققان و مهندسان بود كه در دهه 1960 و 1970 به رهبري آقايان وينت سرف و باب كان استفن بزرگترين سهم در توسعه و طراحي اوليه اينترنت را داشتند. آنها در محيطي متشكل از دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي آمريكا مشغول به كار بودند. اين تيم توانست با ارتباط و شبكه‌بندي دستگاه‌هاي مختلف، اولين نسخه از اينترنت را پياده سازي كنند. همچنين، شخص ديگري كه نقش مهمي در توسعه اينترنت داشت، تيم برنرز لي است كه نظريه‌ها و پيشنهادهاي او نيز به طراحي و توسعه اينترنت كمك كرده‌اند. در نتيجه، مي‌توان گفت كه اينترنت به عنوان يك پروژه تيمي توسعه يافت و تلاش چندين نفر در آن دخيل بوده است.

فرق اينترنت و وب چيست؟

اينترنت و وب دو مفهوم مجزا و متفاوت هستند:

تعريف اينترنت

اينترنت يا شبكه جهاني اطلاعات (Internet)، يك زيرساخت فيزيكي است كه ارتباط بين ميلياردها دستگاه مختلف در سراسر جهان را فراهم مي‌كند. اين شبكه بزرگ از كابل‌ها، سوئيچ‌ها، روترها، سرورها و ساير تجهيزات شبكه تشكيل شده است. اينترنت امكان انتقال و تبادل اطلاعات و منابع بين كامپيوترها و دستگاه‌هاي متصل به آن را فراهم مي‌كند. به عبارت ديگر، اينترنت زيرساخت فني است كه به وب، ايميل، تلفني‌هاي اينترنتي و سرويس‌هاي ديگر اجازه مي‌دهد در سراسر جهان ارتباط برقرار كنيد.

تعريف وب

وب يا جهان وب (World Wide Web)، يك سرويس خاص بر روي اينترنت است كه براي مشاهده و دسترسي به صفحات وب و منابع متنوعي مانند وب‌سايت‌ها، فايل‌ها، تصاوير، ويديوها و ساير محتواها استفاده مي‌شود. وب با استفاده از پروتكل HTTP (Hypertext Transfer Protocol) و زبان HTML (Hypertext Markup Language) امكان مرور، جستجو و ارتباط با صفحات وب را فراهم مي‌كند. براي دسترسي به وب، نياز به يك مرورگر وب (Web Browser) مانند گوگل كروم، فايرفاكس يا سافاري داريد.

به طور خلاصه، اينترنت شبكه فيزيكي است كه به ارتباط بين دستگاه‌ها كمك مي‌كند، در حالي كه وب يك سرويس خاص بر روي اينترنت است كه به مرور و دسترسي به صفحات و منابع مختلف وب اجازه مي‌دهد.

وب

اينترنت جهان از كجا مياد؟

اينترنت از يك زيرساخت پيچيده تشكيل شده است كه شامل شبكه‌هاي كابلي، فيبر نوري، ماهواره‌ها و ساير تكنولوژي‌هاي ارتباطي است. اين زيرساخت‌ها از طريق شركت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اينترنت به كاربران ارائه مي‌شوند. به طور كلي، منابع اصلي تأمين اينترنت عبارتند از:

پرووايدرهاي اينترنت (ISP):

شركت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اينترنت كه از طريق زيرساخت‌هاي خود، اتصال اينترنت را به كاربران فراهم مي‌كنند. آنها به عنوان پل ارتباطي بين كاربران و اينترنت عمل مي‌كنند.

شركت‌هاي ارتباطاتي:

شركت‌هاي ارتباطاتي مسئول ارائه زيرساخت‌هاي ارتباطي مانند كابل‌هاي فيبر نوري و تجهيزات مورد نياز براي انتقال اطلاعات به طول جهان. اين شركت‌ها زيرساخت‌هاي اصلي اينترنت را ساخت و نگهداري مي‌كنند.

مراكز داده:

مراكز داده يا ديتاسنترها، محل‌هايي هستند كه سرورها و تجهيزات ذخيره‌سازي مربوط به وب و سرويس‌هاي اينترنتي قرار دارند. اين مراكز داده، محلي براي ذخيره و ارسال اطلاعات و منابع اينترنتي به كاربران هستند.

شركت‌هاي فناوري اطلاعات:

شركت‌هاي فناوري اطلاعات مانند گوگل، مايكروسافت و ... نقشي كليدي در توسعه و ارائه خدمات و سرويس‌هاي اينترنتي دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۰۵:۱۲ ] [ علي ابراهيمي ]

Adobe براي اولين‌بار در ماه May هوش از مصنوعي مولد خود رونمايي كرد. اين فناوري با قابليت‌هاي جامع Generative Expand در دسترس آزمايش‌كنندگان اين نرم‌افزار قرار گرفته است و به شما اجازه مي‌دهد كه به‌راحتي كادر تصاوير را بكشيد و بزرگ كنيد.

فتوشاپ بتا حالا به كاربران خود اجازه مي‌دهد كه از قابليتي موسوم به Generative Expand استفاده كنند. ادوبي مي‌گويد اين ويژگي مي‌تواند با يك كليك تصاوير را در داخل اين برنامه گسترش دهد. با اين كار مي‌توانيد نسبت تصاوير را تغيير دهيد و مطابق ميل خود براي آن‌ها پس‌زمينه جديد ايجاد كنيد.

چگونه مي‌توان از Generative Expand در فتوشاپ استفاده كرد؟

براي استفاده از Generative Expand كافيست بتاي جديد اين برنامه را دريافت كنيد. سپس با ماوس كادر تصوير را بگيريد و بكشيد تا بزرگ شود. زماني كه كادر به‌اندازه مدنظرتان رسيد، مي‌توانيد بنويسيد كه دوست داريد چه چيزي به تصوير شما اضافه شود. اين ويژگي درحال‌حاضر از بيش از 100 زبان پشتيباني مي‌كند.

درنهايت محتوايي كه به تصوير اضافه مي‌شود، به‌صورت يك لايه جديد در فتوشاپ قابل دسترس خواهد بود تا كاربران بتوانند در صورت نياز آن را دستكاري يا حذف كنند.

ادوبي مي‌گويد فيلترهايي را براي اين ويژگي در نظر گرفته است تا از توليد محتواهاي نامناسب جلوگيري كند. سخنگوي اين شركت گفته است: «زماني كه از يك دستور در كنار Generative Expand استفاده مي‌كنيد، فيلترها روي متن ورودي اعمال مي‌شوند تا توليد تصاويري را كه ممكن است حاوي محتواهاي نامناسب باشند، كاهش دهند.» همچنين بخشي از فيلترها روي خروجي هوش مصنوعي اعمال مي‌شوند تا اگر محتواهاي نامناسبي توسط اين فناوري توليد شده بود، شاهد نمايش آن‌ها نباشيم.

Generative Expand قابليت جديدي در دنياي مدل‌هاي هوش مصنوعي مولد نيست و قبلاً ابزارهاي DALL-E 2 يا ميدجرني هم چنين كارهايي انجام مي‌دادند. اما پياده‌سازي اين ويژگي در فتوشاپ، به‌عنوان يكي از محبوب‌ترين ابزارهاي ويرايش تصوير، مي‌تواند برگ برنده‌اي براي ادوبي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۲۸:۰۶ ] [ علي ابراهيمي ]

 

شركت OpenAI دو ماه پيش اپ ChatGPT را براي گوشي هاي iOS منتشر كرد. اين شركت در آن زمان اعلام كرده بود كه اين برنامه به زودي براي اندرويد منتشر خواهد شد؛ و چند روز قبل نيز اعلام كرد كه كاربران گوشي هاي اندرويد نيز مي توانند به زودي به اين اپ دسترسي پيدا كنند.

اپليكيشن ChatGPT براي اندرويد

OpenAI با انتشار توييتي، از عرضه برنامه ChatGPT براي سيستم‌عامل اندرويد خبر داد. البته اين اپليكيشن درحال‌حاضر تنها در چند كشور آمريكا، هند، بنگلادش و برزيل در دسترس كاربران قرار گرفته است، بااين‌حال به‌زودي كاربران كشورهاي ديگر هم قادر به دانلود و استفاده از اين چت‌بات محبوب خواهند بود.

اپليكيشن ChatGPT براي اندرويد

درحالي اپليكيشن ChatGPT براي اندرويد منتشر شده است كه كمتر از يك ماه پيش مشخص شد كه براي اولين‌بار از زمان عرضه عمومي، تعداد كاربران اين چت‌بات كاهش يافته است. بنابراين با عرضه برنامه مخصوص اندرويد چت جي‌پي‌تي، شايد تعداد كاربران اين چت‌بات روند صعودي به خود بگيرد.

ChatGPT يك موفقيت بزرگ براي OpenAI و البته صنعت هوش مصنوعي محسوب مي‌شود كه پس از عرضه آن، شاهد انتشار چت‌بات‌هاي مبتني بر هوش مصنوعي بي‌شماري از سوي شركت‌هاي مختلف بوديم. ChatGPT در نسخه رايگان و پلاس در اختيار كاربران قرار گرفته كه نسخه پلاس پولي است و از مدل زباني بزرگ GPT-4 استفاده مي‌كند. براي دانلود نسخه اندرويد ChatGPT به اين لينك مراجعه كنيد.

درنهايت بايد به اين موضوع اشاره كرد كه اگرچه اپليكيشن ChatGPT حالا براي اندرويد منتشر شده، اما مدت‌هاست مدل زباني GPT-4 از طريق چت‌بات Bing AI در اختيار كاربران اندرويدي قرار دارد. درحالي‌كه بسياري از شركت‌ها شروع به عرضه چت‌بات مخصوص خود كرده‌اند، هنوز اپل در چنين مسيري گام برنداشته است. البته طبق گزارشي، اپل روي چت‌بات Apple GPT كار مي‌كند و حتي كاربران به‌صورت درون‌سازماني درحال استفاده از آن هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۱۸:۱۵ ] [ علي ابراهيمي ]

"حوصله شو ندارم، كار سختيه، سر و كله زدن با بچم سخته، ول كن وقتش رو ندارم"

احتمالا اين جملات براي شما آشنا باشد. اينطور نيست؟ اين جملات را بيشتر از والديني شنيدم كه وقتي بحث آموزش زبان انگليسي به كودكان در خانه باشد، مدام تكرار ميكنند.

 اگه شما هم حداقل يكبار به اين مسائل فكر كرديد و اينطور واكنشي نشان داديد پس اين مقاله خوراك خود شماست.

سمي ترين باور غلط والدين اين است كه فكر مي كنند براي آموزش زبان به فرزندشان لازم است كه خودشان در زبان انگليسي استاد باشند و بتوانند بخوبي مثل يك معلم با سابقه انگليسي تدريس كنند. اگر شما اينطور فكر ميكنيد بايد بگويم كه اشتباه ميكنيد.

لازمه آموزش زبان به فرزندتان در خانه فقط مسوليت پذيري است و بس. مسوليت بازي كردن با فرزندتان، تكرار عبارات و آهنگ هاي انگليسي با فرزندتان، ساخت گوشه زبان انگليسي در خانه و ده ها و صدها كار ديگري كه فرايند يادگيري زبان را براي فرزندتان آسان كند. تنها همين كافي است. پس نترسيد و با اعتماد بنفس تصميم بگيريد كه خودتان مسوليت آموزش زبان كودك تان را به عهده بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۵۱:۱۱ ] [ علي ابراهيمي ]

جديدترين محصول هواوي، گوشي nova 11i است كه به تازگي به بازار معرفي شده است. اين مدل جديد نشان دهنده تمركز هواوي بر يكپارچه سازي فناوري و طراحي در سري نوا است. اين تلفن داراي تركيبي چشمگير از زيبايي شناسي و عملكرد است. با اين حال، چيزهاي بيشتري براي كشف در مورد nova 11i وجود دارد، زيرا به كاربران اجازه مي دهد تا به راحتي همه سرويس هاي Google را روي دستگاه نصب كنند. پس به شما پيشنهاد مي كنيم كه با مطالعه ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد.

ظاهري چشمگير با طراحي نمادين حلقه‌ها در مدار ستاره‌ها

اين گوشي هوشمند طراحي كلاسيك حلقه ستاره نسل‌هاي قبلي نوا را به ارث برده است كه تصوير دو ستاره در يك مدار را تداعي مي‌كند. با تبعيت از تعهد nova به برتري، صفحه‌نمايش تخت گوشي، با حاشيه‌هاي بسيار باريك 1 ميلي‌متري احاطه شده كه نسبت صفحه‌نمايش به بدنه 94.9 درصد را قابل‌توجه كرده است. جدا از اين، ضخامت 8.55 ميلي متر و وزن 193 گرم گوشي هوآوي nova 11i، آن را براي نگه داشتن با يك دست، مناسب كرده كه مي‌توان آن را به راحتي در كيف يا جيب جا داد.

شارژ در يك چشم به هم زدن

گوشي هوآوي nova 11i به توربو سوپرشارژ 40 واتي مجهز است كه به شما امكان مي‌دهد تنها در مدت زمان 30 دقيقه، گوشي را تا 60 درصد شارژ كنيد. اين گوشي هوشمند داراي يك سيستم حفاظتي شارژ باتري 22 لايه است كه به شما اطمينان دهد كه مي‌توانيد با خيال راحت گوشي خود را با سرعت كامل شارژ كنيد و از عمر نامحدود باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي آن با خيال آسوده استفاده كنيد. گوشيnova 11i مصرف باتري را با شناسايي و محدود كردن توان مصرفي برنامه‌هاي غيرضروري مديريت مي‌كند.

سينما به سبك nova 11i

هوآوي nova 11i با صفحه نمايش بزرگ 6.8 اينچي، نسبت صفحه نمايش به بدنه 94.9 درصد و حاشيه بسيار باريك 1 ميلي‌متري براي تماشاي همه جانبه فيلم‌ و ويديو، يك انتخاب مناسب است. اين گوشي هوشمند با الگوريتم‌هاي پيشرفته و راه‌حل صوتي Histen 8.1 براي بهبود كيفيت صدا ارائه مي شود و ويژگي‌هاي حفاظت از چشم مانند تطابق نور، حالت شب، حالت كتاب الكترونيكي و حالت محافظت از چشم را براي مشاهده راحت‌تر در محيط كم‌نور ارائه مي‌دهد.

هواوي نوا 11 i

فرصت عكاسي با دوربين دوگانه هوش مصنوعي

دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي داراي ديافراگم f/1.8، سنسور 1/2 اينچي و فناوري فيوژن پيكسلي 4 در 1 براي ايجاد پيكسل‌هاي بزرگ‌تر 1.6 ميكرومتري است. دوربين با رزولوشن بالا به‌طور يكپارچه با راه‌حل RAW ، ثبت تصاوير خيره‌كننده در محيط‌هاي كم‌نور و نور پس‌زمينه را امكان‌پذير مي‌كند.

Super Night Shot 2.0 عكس‌هايي روشن و واضح توليد مي‌كند. اين ويژگي به‌طور هوشمند روشنايي تصوير را افزايش و جزئيات را شفاف‌تر نمايش مي‌دهد و حالت و حركت پرتره‌ها را به‌طور واقعي‌تري ثبت مي‌كند.

AI Snapshot از يك الگوريتم تشخيص حركت اختصاصي هوآوي براي رديابي حركت در زمان واقعي و تنظيم سرعت شاتر استفاده مي‌كند.

دوربين سلفي 16 مگاپيكسلي از تقسيم بندي پرتره و سلفي با نور پس زمينه پشتيباني مي‌كند. در همين حال، AI Beauty 5.1 و الگوريتم‌هاي زيباسازي هوش مصنوعي ويژگي‌هاي صورت را بهبود مي‌بخشند، پوست را صاف مي‌كنند و ساير ويژگي‌هاي زيباسازي را ارائه مي‌دهند.

دورهمي سرويس‌هاي گوگل در nova11i

براي استقاده از سرويس‌هاي دانلود و نصب اپليكشين و موتور جستجوي اختصاصي هوآوي يعني پتال سرچ، تنها كافيست يك شناسه هوآوي داشته باشيد. پس از ساخت شناسه هوآوي از طريق ايميل و انتخاب منطقه United Arab Emirates، وارد اپ گالري هوآوي شويد و تمامي اپليكيشن‌هاي پركاربرد از جمله اسنپ، تپسي، آپارات، فيليمو، ديجي كالا، اپليكيشن‌هاي همراه بانك و... را دانلود و نصب كنيد. فراموش نكنيد كه پتال سرچ هوآوي، يك موتور جستجوي قوي براي تمامي محتواها و حتي اپليكيشن‌ها است كه ليستي از بازارهاي دانلود نسخه اندرويد اپليكيشن همچون اپ گالري هوآوي يا APKpure در اختيار شما قرار مي‌دهد كه مي‌توانيد نرم افزار موردنظر خود را دانلود كنيد.

قابليت گوشي هواوي

نكته قابل توجه اين است كه شما مي‌توانيد سرويس‌هاي گوگل را نيز در گوشي خود نصب و به راحتي از آنها استفاده كنيد. تمامي اپليكيشن‌هاي گوگل از طريق اپ گالري هوآوي قابل دانلود و استفاده هستند. به اين ترتيب كه در نوار جست‌وجو، براي مثال نام Google Map را جستجو و دانلود كنيد. مشاهده خواهيد كرد كه همراه با برنامه‌ موردنظر، اپليكيشن GBox نيز به صورت خودكار نصب خواهد شد.

لازم به ذكر است، ورود به حساب كاربري گوگل تنها براي بار اول مورد نياز است. براي دانلود و استفاده از ساير سرويس‌هاي گوگل از اپ گالري، نيازي به ورود مجدد به حساب كاربري گوگل نداريد.

فضاي ذخيره‌سازي بي‌پايان با nova 11i

گوشي HUAWEI nova 11i با 128 گيگابايت حافظه داخلي عرضه مي‌شود؛ يعني فضاي كافي براي ذخيره 160 اپيزود سريال، 10000 آهنگ يا 70 فيلم فوق‌العاده HD. دانلود برنامه‌ها و بازي‌ها اكنون بسيار سريع‌تر و ساده‌تر شده است.

گوشي نوا 11 آي

رابط كاربري EMUI 13؛ تجربه‌اي هوشمندتر براي همه

با پشتيباني از EMUI 13صفحه اصلي گوشي سبك مينيماليستي پيدا مي‌كند كه آن را براي شخصي‌سازي كاربران بسيار مناسب‌تر مي‌كند. ويجت‌هاي سرويس كمك مي‌كند تا با كشيدن دست به سمت بالا روي آيكون برنامه، يك ويجت توليد كنيد، كه مي‌تواند بزرگ‌نمايي يا كوچك‌نمايي، پنهان يا نمايش داده شود.

دلايل زيادي براي انتخاب گوشي nova 11i وجود دارد اما اگر هنوز براي خريد آن مردد هستيد، شايد بهتر باشد در جريان قيمت اين گوشي نيز قرار بگيريد. قيمت گوشي Nova 11i، جديدترين عضو خانواده nova در بازه‌اي بين 10 تا 15 ميليون تومان قرار دارد.

 

جديدترين محصول هواوي، گوشي nova 11i است كه به تازگي به بازار معرفي شده است. اين مدل جديد نشان دهنده تمركز هواوي بر يكپارچه سازي فناوري و طراحي در سري نوا است. اين تلفن داراي تركيبي چشمگير از زيبايي شناسي و عملكرد است. با اين حال، چيزهاي بيشتري براي كشف در مورد nova 11i وجود دارد، زيرا به كاربران اجازه مي دهد تا به راحتي همه سرويس هاي Google را روي دستگاه نصب كنند. پس به شما پيشنهاد مي كنيم كه با مطالعه ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۴۱:۲۱ ] [ علي ابراهيمي ]

گچ پليمري يكي از مصالح نوين پركاربرد در صنعت ساختمان است، كه در چند سال اخير مورد توجه فعالان اين صنعت قرار گرفته است.

گچ پليمري چيست؟

از تركيب گچ با ماده معدني پرليت، آهك هيدراته و ماده پليمري بدست مي آيد و به دليل خواص خود مانند قابليت شكل‌دهي، خشك شدن سريع و مقاومت در برابر آب و رطوبت، در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد.در حال حاضر در كشور ما به دو صورت پاششي و دستي مورد استفاده قرار مي گيرد كه تركيبات آن با هم متفاوت است. ايران بعد از چين و آمريكا بزرگترين توليد كننده گچ در جهان است كه متاسفانه بخش كمي از آن توليد گچ پليمري است، كه خوشبختانه در سالهاي اخير به علت استقبال مهندسين و كارفرمايان و مزاياي بالاي اين گچ، شركت هاي توليدي در ايران اقدام به راه اندازي خط توليد اين فرآورده كرده اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۵:۲۰ ] [ علي ابراهيمي ]

 

پشتيباني سئو، مهمترين عاملي است كه منجر به بهبود رتبه سايت در نتايج جستجو گوگل مي‌شود. در دنياي امروز سايت‌هاي اينترنتي براي رسيدن به مخاطبين خود نياز به بهينه سازي در موتورهاي جستجو دارند. همچنين با توجه به رقابت شديد در بازار آنلاين، بهينه سازي سئو براي سايت‌ها امري ضروري و اساسي است. با استفاده از ابزارها و راهكارهايي كه براي اين كار مناسب هستند، سايت شما مي‌تواند در جستجوي كاربران پيدا شود. بهبود تجربه كاري نيز نتيجه بهره‌گيري از دانش سئو است. در اين مقاله سعي داريم در مورد اهميت بهينه سازي سايت، اطلاعات مهمي را ارائه دهيم. جهت آگاهي از اين موضوع تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۵:۳۰ ] [ علي ابراهيمي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب