اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 62
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 12464

 فوق تخصص راديوتراپي در تهران براي درمان بيماران مبتلا به سرطان، چه ويژگي هاي متفاوتي نسبت به ديگر متخصصان درمان سرطان دارد؟

مقدمه:

در اين مقاله طي مصاحبه با بهترين فوق تخصص راديوتراپي در تهران، خانم دكترهلاله خوشبخت، كه سابقه درمان قطعي درمان براي بيش از 5000 بيمار را در طي 7 سال گذشته در رزومه خود دارند، سوالاتي را در رابطه با اين موضوع انجام داديم كه شما مخاطب محترم را به مطالعه آن دعوت ميكنيم:

موضوعات:

  1. تخصص راديوتراپي و پرتو درماني چيست؟
  2. ميزان اثر بخشي يك درمان راديوتراپي چه ميزان در نتيجه نهايي درمان موثر است؟
  3. غير از تخصص پزشك چه عواملي باعث موفقيت بيشتر در درمان ميشود؟
  4. پيش آگاهي لارم براي بيماران قبل از شروع درمان چه بايد باشد؟
  5. آيا در حين درمان ميشود پزشك خود را تغيير داد؟

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۴۳:۳۰ ] [ علي ابراهيمي ]

اصول سئو در مقاله نويسي,توليد محتواي سئو شده,چگونه براي سايت مقاله بنويسيم

 

مقاله سئو شده همواره يكي از مهم ترين دلايل موفقيت وب سايت ها بوده است. اين مقالات دليل اصلي بالا بودن رنك وب سايت ها در نتايج گوگل و موتورهاي جستجو هستند. البته بايد اين نكته را نيز در نظر گرفت كه بهينه بودن يك مقاله از لحاظ سئو براي قرار گرفتنش در نتايج برتر موتورهاي جستجو كافي نيست؛ عوامل ديگري از جمله بك لينك ها، بهينه بودن سورس و ... نيز وجود دارند كه تاثير بسيار زيادي در رتبه بندي صفحات دارند.

 

در اين مقاله به اين سوالات شما پاسخ داده ايم:

  • چگونه يك محتوا توليد كنم تا به سئو سايت من كمك كند؟
  • بهترين روش ها براي توليد محتواي خوب از نظر سئو چه روش هايي هستند؟
  • نكاتي كه بايد در يك مقاله سئو شده رعايت شوند چيست؟

آيا مي خواهيد كسب و كار شما بدون افزايش بودجه بازاريابي رشد كند؟ براي اين كار بايد ابتدا يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود ايجاد نماييد، سپس مطمئن شويد كه محتواي كاربرپسند و مقالات سئو شده را در آن قرار مي دهيد، البته مي دانم كه براي اين مهم بايد حتما آموزش سئو ببينيد.

اگر صفحات مهم وب سايت شما در صفحه اول نتايج جستجو نشان داده شود، تعداد كليك، اشتراك گذاري و تعامل بيشتري را در وب سايت خود دريافت خواهيد كرد كه اين امر مي تواند در ميزان درآمد كسب و كار شما بسيار موثر و مفيد باشد. همچنين اگر هيچ كس از صفحات سايت شما بازديد نكند، حتي اگر بهترين آموزنده ترين مطالب را نوشته باشيد، سودي براي شما در پي نخواهد داشت.

اگر مي خواهيد وب سايت شما شكوفا شود و بازديد كنندگان زيادي را از طريق موتورهاي جستجو مانند گوگل به وب سايت خود جذب كنيد، يكي از مهم ترين اقدامات لازم توليد محتوا سئو شده يا همان مقاله سئو شده است. به عبارت ديگر محتواي سايت شما بايد SEO friendly باشد.

انجام صحيح مقاله نويسي در سئو، به فكر و پيش بيني زيادي احتياج دارد و شايد در ابتدا كمي سردرگم شويد و ندانيد چگونه كار كنيد، اما هنگامي كه اصول را ياد گرفتيد و آن ها را در فرايند توليد محتوا خود گنجانيد، خواهيد ديد كه بدون اضافه كردن به حجم كار خود، نتايج خوبي كسب مي كنيد.

(SEO Freindly) به چه معني است؟

محتواي سئو دوستانه نوعي از محتوا مي باشد كه بر اساس اصول سئو محتوا نوشته شده است. به اين نوع مقالات، محتواي بهينه شده براي موتورهاي جستجو نيز گفته مي شود. اصول رعايت شده در نگارش مقاله سئو، به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا موضوع مربوط به صفحه را راحت تر درك كرده و آن را براي عبارات مربوطه دسته بندي كند و هنگام جستجو شدن آن عبارات توسط كاربران، مقاله مذكور را به آن ها نمايش دهد.

در اين بين برخي از بازاريابان به اشتباه فكر مي كنند مقاله سئو بدان معناست كه بايد تمام متن آن از كلمات كليدي هدف پر شده باشد، اما اين كار نه تنها به كسب جايگاه بهتر در موتورهاي جستجو كمك نخواهد كرد، بلكه مي تواند جريمه هاي سنگين گوگل براي وب سايت را در پي داشته باشد. براي مثال در بد ترين حالت، گوگل صفحه اي كه بدون هدف پر شده باشد از كلمات كليدي را براي هميشه از نتايج جستجو خود حذف مي كند.

همانطور كه در ادامه اين مقاله مي خوانيد، ايجاد مقالات سئو شده، چيزي فراتر از بكار بردن بيش از حد كلمات كليدي در متن محتوا مي باشد.

چگونه مقاله سئو شده بنويسيم؟

مقاله سئو شده به محتوايي گفته مي شود كه به بهترين شكل ممكن نوشته شده باشد و مي تواند رنك كلي سايت و نرخ تبديل كاربر به مشتري را افزايش دهد. در توليد محتواي سئو شده، بايد توازن مناسبي بين استفاده از عبارات كليدي و ارتباط محتوا با موضوع اصلي، برقرار باشد.

اگر از يك متخصص سئو و توليد محتوا بپرسيد كه چگونه يك متن سئو شده بنويسيم، مطمئنا او به شما مي گويد كه مقاله بهينه شده، بدون توجه به نرخ تبديل و جذب ترافيك طبيعي، هيچ ارزشي نخواهد داشت. دقت داشته باشيد كه ارزش نوشتاري محتوا هرچقدر هم كه بالا باشد، اگر نتواند كاربران را جذب خود كند، بهينه بودن آن بي فايده است. به طور كلي، هر محتوايي كه نتواند سودي را براي كسب و كار شما ايجاد كند، به عنوان يك محتواي ارزشمند شناخته نمي شود.

به طور خلاصه، هنگامي كه براي وب سايت خود توليد محتوا مي كنيد، شما در واقع اين كار را به دو دليل اساسي انجام مي دهيد:

  • افزايش نرخ تبديل
  • افزايش رنك در موتورهاي جستجو

يك سئوكار معمولي، تنها به مورد دوم اهميت مي دهد. او تلاش مي كند تا براي يكسري عبارت كليدي خاص، رنك بالايي دريافت كند و هدف ديگري جز اين مورد ندارد. اما يك سئوكار حرفه اي و با تجربه كه بهترين دوره آموزش سئو را نيز گذرانده باشد، مي داند كه هر دو مفهوم بالا اهميت زيادي داشته و بايد يك توازن مناسب بين هر دو آن ها به وجود بياورد تا به موفقيت برسد. اينكه يك محتوا بتواند رنك هاي برتر را از آن خود كند اما هيچ كاربري بر روي لينك آن كليك نكند، نشان مي دهد كه مسير را اشتباه طي كرده ايد.

بايد بدانيد كه محتوا، يكي از پايه هاي كسب و كار شما مي باشد؛ كاربران در ابتدا وارد وب سايت شما مي شوند و بعد از مطالعه بخشي از محتوا، تصميم مي گيرند كه در وب سايت باقي بمانند يا خير.

به زباني ساده تر، مقاله سئو شده به محتوايي گفته مي شود كه بر اساس اصول سئو توليد شده باشد و بتواند كاربران را جذب و در انتها آن ها را به مخاطبين دائمي وب سايت شما تبديل كند.

مراحل نوشتن مقالات سئو شده

اصول سئو در مقاله نويسي,توليد محتواي سئو شده,چگونه براي سايت مقاله بنويسيم

در ادامه مراحلي براي اينكه چگونه مي توانيد توليد محتوا سئو شده را انجام دهيد، براي شما شرح داده ايم تا با استفاده از آن ها بتوانيد بهترين محتواها را در وب سايت خود منتشر كنيد.

1. درك ماهيت كسب و كار خود

اينكه متوجه شويد كه محتواي سئو شده و داراي ارزش محتوايي در مورد كسب و كار شما، دقيقا چه معنايي پيدا مي كند، اهميت بسيار زيادي دارد. تمامي كسب و كارها منحصر به فرد هستند. بنابراين قبل از اينكه بخواهيد براي يك سايت توليد محتوا كنيد، بايد به خوبي در مورد ماهيت كسب و كار مورد نظر، اطلاعات به دست بياوريد. طبيعي است كه اين پروسه كمي زمان بر مي باشد؛ چراكه نياز به تحقيق و جستجوي زيادي دارد.

همچنين توليد محتوا بايد بر اساس اكثريت مخاطبان شما انجام شود. براي مثال اگر اكثر مخاطبان وب سايتي افراد بازنشسته هستند، قطعا بايد تولد محتوا و لحن آن نسبت به سايتي كه مخاطبانش كودكان و نوجوانان هستند، متفاوت باشد.

2. تهيه يك ليست از عبارات كليدي با حجم جستجو بالا

تهيه يك ليست از عبارت هاي كليدي كه مردم با استفاده از آن به دنبال مطالب مربوط به كسب و كار شما مي گردند، براي سئو سايت بسيار اهميت دارد. به ياد داشته باشيد كه اين عنوان مطلب شما است كه كاربران در نتايج گوگل آن را مي بينند و بر اساس آن تصميم مي گيرند كه وارد وب سايت شما بشوند يا خير.

بنابراين، جذاب و توصيفي بودن اين عنوان كاربر را ترغيب مي كند تا وارد وب سايت شما شود؛ براي بهينه سازي عنوان خود دو كار بسيار مهم وجود دارد كه بايد انجام دهيد:

  • استفاده از كلمات جذاب كننده در آن
  • استفاده از عبارت كليدي اصلي مقاله سئو شده شما

مطمئنا اگر اين دو كار به درستي انجام شوند، كاربران تمايل بيشتري براي كليك بر لينك مقاله شما پيدا مي كنند.

3. شروع توليد محتوا

اين بخش بستگي به مهارت شما در نويسندگي دارد. اگر هنوز نمي توانيد محتوايي جذاب و ارزشمند توليد كنيد، بايد به خوبي تكنيك هاي نويسندگي را بياموزيد و بعد از تمرين هاي زياد، آن ها را در روند توليد محتواي خود پياده سازي كنيد.

4. جايگذاري عبارات كليدي

جايگذاري عبارات كليدي همزمان با توليد كردن محتوا، ممكن است كمي سخت به نظر برسد. افرادي كه تجربه خوبي در زمينه توليد محتوا دارند، مطمئنا به راحتي در همان زماني كه مقاله را مي نويسند، مي توانند عبارت هاي كليدي را هم در آن به خوبي بگنجانند. اگر شما نمي توانيد اين كار با انجام دهيد، ممكن است پروسه توليد محتواي سئو شده، زمان بسيار زيادي را از شما بگيرد. به همين دليل، بايد زمان زيادي را براي هماهنگ كردن دو اصل توليد محتوا و پياده سازي كلمات كليدي، سپري كنيد.

5. استفاده از يك ساختار بهينه سازي محتوا سايت

اگر مي خواهيد پروسه توليد محتواي سئو شده شما به بهترين شكل ممكن انجام شود، چند نكته وجود دارد كه بايد آن ها را در نظر داشته باشيد:

  • عبارت كليدي اصلي بهتر است در ابتداي عنوان و متن اولين پاراگراف به كار برده شود
  • بهتر است تگ هاي h، همگي داراي عبارت كليدي باشند
  • انكر تكست ها بايد ارتباط معنايي كاملي با صفحه مقصد داشته باشند
  • لحن نوشتاري شما بايد متناسب با مخاطبين باشد
  • عبارت هاي كليدي، تنها مواردي هستند كه بايد strong شوند (هر عبارت كليدي فقط يك بار)
  • عبارت هاي كليدي در توضيحات متا نيز بايد حضور داشته باشند

هدف كلي توليد محتواي سئو شده، اين است كه به موتورهاي جستجو بفهمانيد كه محتواي شما در مورد چه موضوعي است و به چه مسائلي پرداخته است.

6. از كلمات كليدي خود به درستي استفاده كنيد

مي توانيد بيش از حد در مورد قرار دادن كليد واژه ها در مقاله سئو خود نگران نباشيد. بعضي افراد مي گويند شما بايد دقيقاً از تعداد كلمه كليدي استفاده كنيد، تعداد X بار. برخي ديگر مي گويند كه بايد 2٪ تا 3٪ از كل كلمات مقاله شما را تشكيل دهد. هيچ مدركي براي اثبات اين موضوع وجود ندارد.

نكته مهم اين است كه كلمه كليدي شما در عنوان مقاله شما نمايش داده مي شود، سپس در برخي از قسمت هاي پاراگراف اول و آخر، اما حتي اين يك قانون سخت نيست. در بعضي از مقالات ممكن است از كلمه كليدي يك بار استفاده شود و در مقاله ديگر فقط دو بار. ارگانيك باشيد و مسئله را سخت نكنيد. اما اين موارد به هيچ وجه ايده آل ترين حالت محسوب نمي شوند.

هنگامي كه قصد داريد در مورد موضوعي خاص محتوا سئو شده توليد كنيد، بايد دقت كنيد كه محتوا شما حول محور همان موضوع بچرخد. به اندازه و بجا از عبارات كليدي هدف خود استفاده نماييد و سعي كنيد اين عبارات را در تمام محتواي خود به خوبي پخش كنيد. براي مثال نبايد در دو پاراگراف اول 6 بار عبارت كليدي را استفاده كرده و در ادامه متن تنها 2 بار آن عبارت را بكار ببريد.

درصورت استفاده بيش از حد از عبارات كليدي، حتي اگر توسط گوگل جريمه نشويد، محتواي شما نزد كاربران ارزشي نخواهد داشت و پس از ورود به صفحه مربوط به مقاله، متوجه مي شوند كه متن شما داراي خوانايي مناسبي نيست؛ زيرا شما صرفا سعي كرده‌ايد كه كلمات كليدي را در متن بگنجانيد از موضوع مربوطه فاصله گرفته ايد.

اين اشتباه مي تواند منجر به Buonce Rate شود، يعني كاربران پس از ورود به صفحه وب سايت شما، پس از مدت زمان كوتاهي آن را ترك خواهند كرد. گوگل مي تواند رفتار كاربراني را كه از طريق نتايج جستجو خودش وارد يك وب سايت مي شوند را رصد كند و متوجه افزايش Bounce Rate يا همان نرخ پرش در سايت شما خواهد شد و به همين دليل رتبه صفحات سايت شما را در نتايج جستجو كاهش مي دهد.

7. چيزي بنويسيد كه ارزش خواندن داشته باشد

اين تا كنون مهمترين نكته ما است. اينترنت آنقدر پر از مطالب گوناگون و عموما بي ارزش است كه شما واقعاً بايد محتوايي را با ارزش واقعي بنويسيد تا بتواند در گوگل بايستد. اينترنت در درجه اول وسيله اي براي برقراري ارتباط اطلاعات است.

هنگامي كه تحقيق در مورد كليد واژه خود را انجام داديد، متوجه خواهيد شد كه بسياري از كلمات كليدي به صورت سوالي هستند. اين عبارات سؤالاتي هستند كه مشتريان هدف شما در مورد كسب و كار شما دارند. يكي از روش هاي توليد محتواي ارزشمند براي كاربران، توليد محتوايي است گه پاسخ همين سوالات در آن گنجانده شده باشد.

مقالات شما فرصتي براي پاسخگويي به اين سؤالات هستند. شما در زمينه تجارت خود متخصص هستيد، بنابراين از اين دانش براي ايجاد برخي مطالب ارزشمند استفاده كنيد.

مقالاتي كه عنوان آن ها با «چگونه» شروع مي شود و موضوع آن ها در ارتباط با سوال مطرح شده است،مي توانند بسيار ازرشمند باشند؛ زيرا عموما اطلاعات موجود در اين نوع مقالات، اطلاعات مفيدي هستند و در مدت زمان كوتاهي به راحتي قابل خواندن مي باشند. با استفاده از يكي از كلمات كليدي خود، به دنبال راهي باشيد تا آن را به مبحث جالب و مرتبط تبديل كنيد.

دقت كنيد كه اگر هدف اصلي شما از توليد كردن مقاله سئو شده، انتقال اطلاعاتي مفيد به كاربرانتان باشد، اين محتوا به صورت خود به خود، بهينه خواهد شد. شما بايد سعي كنيد در محتواي خود راهكارهايي مناسب ارائه كنيد؛ در غير اين صورت كاربران تصور مي كنند كه تمامي مقاله هاي وب سايت شما بي ارزش بوده و نكته خاصي از آن ها به دست نمي آيد.

احتمالا تا الان پاسخ مناسبي براي پرسش چگونه مقاله سئو شده بنويسيم، به دست آورده ايد. بعد از اينكه اطلاعات اين مقاله را به خوبي فرا بگيريد، بايد تمرين هاي مناسبي نيز در اين زمينه انجام دهيد. بدون تمرين كردن، امكان ندارد كه به موفقيت هاي بزرگي برسيد.

نكات سئو داخلي براي نوشتن مقاله سئو شده

در ادامه مواردي را بررسي مي كنيم كه براي نوشتن يك مقاله سئو شده و يادگيري سئو محتوا، كمك ويژه اي مي كند:

1- تحقيق كليدواژه ها

هنگام شروع كار، تا جايي كه مي توانيد به دنبال كلمات كليدي طولاني يا به اصطلاح “دم بلند” باشيد. رتبه بندي كلمات كليدي طولاني به اندازه كلمات كليدي عمومي (كلمات كمتر) دشوار نيست. اگر يك طراح سايت هستيد، با يك موضوع عمومي يعني “طراحي وب سايت” شروع كنيد، سپس ليست كلمات كليدي خود مانند “طراحي وب سايت تجارت الكترونيك”، “طراحي وب مقرون به صرفه” و… را براي توليد محتوا در نظر بگيريد.

اگر در حال ايجاد يك سايت كاملا جديد هستيد، تحقيقات كلمات كليدي بايد اولين كاري باشد كه قبل از پر كردن سايت خود با محتوا انجام مي دهيد. تحقيق كلمات كليدي مي تواند به شما كمك كند، آنچه را كه مصرف كنندگان در واقع به دنبال آن هستند، كشف كنيد. پيدا كردن كلمات كليدي تكنيك ها و راهكارهايي دارد كه در مقاله آموزش تحقيق كلمات كليدي به طور كامل براي شما بررسي كرديم.

اگر سايت شما براي مدتي فعال بوده، به سادگي مي توانيد در Google Analytics ثبت نام و بررسي كنيد كه بازديدكنندگان فعلي شما از چه كلمات كليدي براي ورود به سايت استفاده كرده اند. اين روش براي توليد يك مقاله سئو شده كاربردي بسيار كمك كننده است.

2- سازماندهي ساختار سايت

فرض كنيد شما عاشق محصولات الكترونيكي هستيد و تمركزتان بر ساختن بزرگترين مركز خريد لوازم الكترونيكي در شهر است. در اين بين مركز خريد شما داراي يك موضوع خاص بوده و با كالاهاي الكترونيكي خاص سروكار دارد و در عوض ديگر مراكز روي موضوعات عمومي و خرده فروشي ها مانور مي دهند.

از اين رو كاربران هر زمان كه به خريد محصولات الكترونيكي فكر كنند، مركز خريد شما در ذهن آنها نقش مي بندد. سايت هايي با ساختار واضح، محتواي باكيفيت بالا و با كد تميز و مرتب در موتورهاي جستجو بسيار خوب عمل مي كنند.

گوگل و ساير موتورهاي جستجو هنگام تصميم گيري، نتايج جستجوي كاربر مربوط به سايت هاي خاص را بيشتر مورد توجه قرار مي دهند.

3- ايجاد محتوا و صفحات فرود حرفه اي

صفحات فرود صفحاتي هستند كه بازديدكنندگان شما هنگامي كه بر روي يك نتيجه جستجو كليك مي كنند، مستقيماً روي آنها قرار مي گيرند. اين مهم است كه صفحات فرود شما توجه بازديدكنندگان را جلب كرده و آنها را به صفحات داخلي سايت هدايت كنند.

اگر صفحه فرود به درخواست جستجو پاسخ نمي دهد يا به اندازه كافي قانع كننده نيست و اكثر بازديدكنندگان در صفحه فرود شما روي دكمه “برگشت” كليك كرده و به نتايج جستجو باز مي گردند، به احتمال زياد رتبه بندي شما در طول زمان كاهش مي يابد.

به هنگام ساخت صفحات فرود، سه مرحله را بايد در نظر داشته باشيد:

  1. مقاله خود را با استفاده از كلمات كليدي مورد بررسي برنامه ريزي كنيد.
  2. مقاله را بنويسيد و كلمات كليدي را در آن در نظر داشته باشيد.
  3. كلمات كليدي را در جايي كه مناسب است مانند: برچسب عنوان، متن محتوا، برچسب هاي alt تصوير و زير عنوان ها وارد كنيد.

4- بهينه سازي روي صفحه

در بخش چهارم از نكات مهم نوشتن و ايجاد مقاله سئو شده بايد به سرعت بارگذاري صفحه (يك عامل رتبه بندي) توجه كرد، زيرا گوگل روي آن وسواس نشان مي دهد. اگر قصد داريد مقاله سئو شده شما بيشترين بازدهي را براي شما داشته باشد، فراموش نكنيد كه سورس سايت شما بايد بهينه باشد و لود صفحات آن، با تاخير نباشد.

5- عنوان هاي صفحه

عنوان صفحه يكي از مهمترين فاكتورهاي سئو در سايت است. نكته مهمي كه در اين زمينه بايد رعايت كرد اين است كه هر كدام از صفحات و پست هاي موجود در سايت بايد عنوان منحصر به فرد مختص به خود را داشته باشند. اين عنوان بايد دربردارنده كلمه كليدي مرتبط با محتواي صفحه يا پست باشد. فراموش نكنيد كه عنوان محتوا (تگ تايتل يا تگ h1 فرقي ندارد) بايد جذابيت زيادي داشته باشد.

6- توضيحات متا

يكي از عوامل مهم تاثير گذار بر سئو داخلي كه بسياري آن را فراموش مي كنند، توضيحات متا است. اين توضيحات يكي از بخش هاي مهمي در سايت هستند كه بايد واژه هاي كليدي مرتبط با محتوا را در آن ها قرار بگيرد، زيرا اين بخش در نتايج ارائه شده توسط موتورهاي جستجو نمايش داده مي شوند.

فراموش نكنيد كه توضيحات متا ديسكريپشن بايد جذاب، شامل كلمه كليدي و به بهترين شكل نوشته شود.

7- تگ هاي هدينگ

شايد برايتان سوال باشد كه تگ هدينگ چيست. يك مقاله سئو شايد بايد شامل تگ هاي هدينگ باشد. اين تگ ها همان زيرعنوان هايي هستند كه در مقاله براي آن ها توضيحاتي را مي نويسيم. به عنوان مثال “نكات سئو داخلي براي نوشتن مقاله سئو شده” در تگ h2 قرار گرفته و اين توضيحاتي كه نوشتيم درباره اين موضوع است. اگر با كاربرد اين تگ به خوبي آشنا باشيم و به طور كلي بدانيم چگونه مقاله سئو شده بنويسيم چيست، به راحتي مي توانيم يك مقاله استاندارد سئو شده را توليد كنيم.

8- ساختار URL

يكي ديگر از عواملي كه در سئو داخلي سايت بسيار كاربردي و مهم است، استفاده از URL هاي جستجوگر فرندلي براي هر كدام از صفحات وب سايت است. اين URL ها باعث مي شوند تا خزنده ها بهتر به صفحات دسترسي داشته باشند. يك URL خوب شرايط و ويژگي هاي مختلفي دارد كه از جمله آنها مي توان به كوتاه بودن URL و همچنين استفاده از كلمات كليدي در متن URL اشاره كرد.

در نتيجه فراموش نكنيد علاوه بر تمام نكاتي كه براي يك مقاله سئو شده، بايد رعايت كنيد، از نام آدرس صفحه، نبايد فراموش كنيد.

9- سئو تصاوير

يكي ديگر از عوامل به شدت تاثير گذار در رتبه بندي سايت، تصاوير به كار رفته در محتوا هستند. اين تصاوير نه تنها متن محتوا را از نظر ديداري جذاب مي كنند، بلكه متن را به بخش هاي مختلف هم تقسيم مي كنند. البته در مورد اين تصاوير بايد نكاتي را رعايت كرد. براي مثال رعايت استانداردهاي سئو مربوط به عنوان ها در مورد عنوان تصاوير و يا توجه به ويژگي Alt در تگ تصاوير.

سخن پاياني

مقاله سئو شده براي وب سايتي كه قصد دارد در نتايج گوگل جايگاه خوبي داشته باشد، به شدت توصيه مي شود. تمامي مقالاتي كه در نتايج گوگل بازديد بالايي دارد و درآمد سايت را افزايش داده اند، مقاله سئو شده هستند. ما در اين مقاله سعي كرديم تمامي نكاتي كه براي نوشتن يك مقاله استاندارد و بهينه، نياز داريد را براي شما شرح دهيم. شما مي توانيد سوالات و چالش هاي خود در اين باره را در بخش نظرات با ما به اشتراك بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۸:۰۷ ] [ علي ابراهيمي ]

چه انتظاراتي از يك ضد آفتاب خوب داريد؟ قيمت مناسب؟ تنوع شگفت انگيز؟ كيفيت بالا و مواد سازنده مرغوب؟ قطعا شگفتزده خواهيد شد وقتي متوجه شويد همه اين ويژگيها در ضد آفتاب لافارر وجود دارند. اين دسته بندي، مشهورترين لاين توليد شده توسط برند نام آشناي لافارر است كه به عنوان يكي از پرفروش ترين ضدآفتاب هاي داخلي نيز شناخته ميشود. همين توضيحات كوتاه كافي بود تا پي ببريم با يكي از مهم ترين محصولات پوستي ايراني سروكار خواهيم داشت. پس بياييد يك نگاه پرجزئيات و دقيق به اين كرم هاي محافظتي بيندازيم تا بيشتر با آنها آشنا شويم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۰:۴۱ ] [ علي ابراهيمي ]

تسمه هاي انتقال نيرو و تسمه هاي صنعتي از تجهيزات مهم و رايجي هستند كه در صنايع مختلف از جمله صنايع معدني ، صنايع فولادي ، صنايع نفت ، صنايع شيميايي ، صنايع خودروسازي و صنايع بسته بندي مورد استفاده قرار مي گيرند. تسمه هاي انتقال نيرو به دليل ويژگي هايي همچون عملكرد بالا ، قابليت انتقال بار بالا ، پايداري در شرايط سخت و قابليت اطمينان بالا ، به عنوان يكي از اصلي ‌ترين وسايل انتقال نيرو در صنعت ، بسيار مورد توجه قرار گرفته ‌اند. لذا در اين مقاله به بررسي انواع تسمه هاي انتقال نيرو و تسمه صنعتي ، نوار نقاله و كاربردهاي آنها مي پردازيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۷:۱۴ ] [ علي ابراهيمي ]

يكي از محبوب ترين غذاهاي ايراني زرشك پلو با مرغ است كه با تزيين زرشك و زعفران عطر و طعم بي نظيري پيدا كرده است.

زرشك با رنگ قرمز دلربايي كه دارد براي تزيين بسياري از غذاها و مخصوصا برنج كاربرد زيادي دارد.

مهد زرشك ايران خراسان جنوبي است، اين استان به دليل داشتن شرايط آب و هوايي مناسب مركز اصلي كشت زرشك در دنياست و به دليل اختلاف دماي بسيار بالاي روز و شب در اوايل پاييز زرشك كشت شده در اين منطقه از كيفيت بالايي برخوردار است.

همه ساله نزديك به بيست تن زرشك در اين استان توليد مي شود و روانه بازار عمده فروشان در شهر مشهد مي شود، بيشترين حجم معاملات زرشك در شهر مشهد است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۲۳:۳۲ ] [ علي ابراهيمي ]

داشتن طراحي و دكوراسيون مناسب اتاق نشيمن براي هر صاحب خانه ضروري است. داشتن دكوري شيك و منحصر به فرد مستلزم انتخاب صحيح مبلمان و براي تكميل نماي اتاق نشيمن است. مبل يا كاناپه يكي از اصلي ترين وسايلي است كه بايد به آن توجه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۷:۴۰ ] [ علي ابراهيمي ]

قرارداد سئو,قرارداد سئو سايت,قرارداد طراحي سايت و سئو

 

نوشتن قرارداد سئو يكي از ضروري ترين اقداماتي است كه يك كارشناس سئو يا هر مجموعه و شركتي كه در اين زمينه فعاليت ميكند، بايد در ابتداي شروع هر پروژه انجام بدهد. براي انجام يك پروژه سئو و همكاري با مديران سايت ها، تنظيم شدن يك قرارداد دقيق و كامل، طرفين را ملزم مي كند تا وظايف خود را به بهترين شكل ممكن انجام دهند.

داشتن قرارداد كتبي با كارفرما مزاياي متعددي دارد و به شما اطمينان مي دهد كه در حين ارائه خدمات به مشتريان، حقوقتان ضايع نخواهد شد. براي نوشتن متن قرارداد سئو مي توانيد چندين نمونه قرارداد بهينه سازي سايت را در اينترنت مشاهده كنيد و از يك وكيل حقوقي باتجربه راهنمايي بگيريد. در اين مطلب تمامي نكات مهم در نوشتن قرارداد بهينه سازي سايت ذكر شده است، پس توصيه مي كنيم براي تضمين حقوق خود و كارمندانتان ادامه متن را مطالعه فرماييد.

چرا بايد قرارداد سئو داشته باشيم؟

طبق نتايجي كه از تحقيقات به دست آمده است، ۸۶ درصد از سئوكارها و تيم هاي بهينه سازي سايت از يك قرارداد كتبي براي سئو استفاده مي كنند. اين افراد معمولا آژانس هاي سئو و كارشناساني هستند كه به طور متوسط ۲۲ نفر زير نظر آن ها فعاليت سئو انجام مي دهند. اكثر كارشناسان به ويژه سئوكارهاي باسابقه و حرفه اي، ترجيح مي دهند جوانب قانوني را رعايت كرده و با مشتريان خود قرارداد كتبي امضا كنند.

بنابراين به نظر مي رسد يك قرارداد كتبي آثار بهتري بر ارائه خدمات شما دارد. داشتن يك قرارداد بهينه سازي سايت كه به شكل صحيح و با رعايت اصول و قواعد آن تنظيم شده باشد، مي تواند موجب افزايش اعتماد كارفرمايان به تيم سئو شما شود. همچنين با اين كار از حقوق خود و كارمندانتان محافظت مي كنيد و جلوي بسياري از ريسك ها گرفته مي شود.

قرارداد سئو كمك مي كند تا حقوق و تكاليف متقابل طرفين به صراحت بيان شده و هيچگونه ابهامي در ادامه فعاليت وجود نداشته باشد.

قرارداد بهينه سازي سايت هر دو طرف را به شكل قانوني ملزم مي كند كه به تعهدات خود پايبند باشند تا حقوق آن ها محفوظ بماند. قرارداد شفاهي ممكن است براي كسب وكارهاي كوچك كاربرد داشته باشد، اما در مجموعه هاي بزرگ تر كه از چند سئوكار و كارشناس توليد محتوا تشكيل مي شود، قرارداد شفاهي به دليل غيرقابل پيشبيني بودن از استحكام خوبي برخوردار نيست.

فرض كنيد پس از چند هفته ارائه خدمات سئو به كارفرما، ناگهان تصميم مي گيرد كه بودجه را كاهش دهد. در چنين وضعيتي داشتن يك قرارداد سئو كتبي از شما محافظت خواهد كرد.

قرارداد سئو,قرارداد سئو سايت,قرارداد طراحي سايت و سئو

خطرات نداشتن قرارداد سئو چيست؟

اگر به طور حرفه اي در زمينه سئو فعاليت كرده باشيد، حتما مي دانيد كه نداشتن قرارداد طراحي سايت و سئو، زيان هاي بسياري را به دنبال دارد. در توافق شفاهي با مشتري ممكن است منظور طرفين به درستي به يكديگر منتقل نشود و برخي عبارات به اشتباه تفسير شوند. همچنين عقد قرارداد با مشتري از طريق ايميل و هر راه ارتباطي احتمال خطا در به كارگيري كلمات را به همراه خواهد داشت.

اگر دوست نداريد مشاجره هاي ناخوشايند با كارفرما را تجربه كنيد، پيشنهاد مي كنيم با تنظيم يك نمونه قرارداد سئو كتبي انتظارات و تعهدات هر دو طرف را از ابتداي كار روشن كنيد. نداشتن قرارداد سئو باعث مي شود مشتريان نظرات بدي را در مورد تيم شما نشر دهند و به اعتبار كسب و كارتان لطمه زنند. همچنين بدون يك قرارداد بهينه سازي سايت كه به وضوح وظايف شما را تعيين نكرده باشد، ممكن است مجبور به انجام كاري شويد كه براي آن تعهد نداده بوديد.

بدترين اثر ارائه خدمات سئو بدون داشتن قرارداد با كارفرما، درگير شدن در يك دعواي حقوقي است كه حيثيت كاري شما را تهديد كرده و منجر به سلب اعتماد مشتريان مي گردد. برخي سئوكارها تصور مي كنند بدون وجود قرارداد به لحاظ حقوقي نگراني ندارند اما چنين تصوري اشتباه است.

به همين دليل براي توافق كاري با مشتريان خود، بايد از يك متن قرارداد سئو كتبي كه با مشورت وكيل حرفه اي تنظيم شده باشد استفاده كنيد.

نكات مهم نوشتن قرارداد سئو

اگرچه انعقاد قرارداد بهينه سازي سايت به طور كلي همه مشكلات ممكن در دوره همكاري را از بين نمي برد، اما مي تواند آن ها را به حداقل برساند و در ضمن امكان پيگيري قانوني را براي دو طرف فراهم كند.

به همين خاطر براي بهره مندي از مزاياي قرارداد، برخي نكات مهم وجود دارند كه توصيه مي شود حتما آن ها را در برگه مربوطه قيد كنيد. براي نوشتن قرارداد لازم است جزئيات مثل اينكه چه كسي قرار است چه كاري را در چه زماني انجام دهد، بيان شود. كلمات كليدي و رتبه هدف كه قصد داريد براي آن تلاش كنيد، بايد مورد توافق طرفين بوده و در قرارداد درج شود. جزئيات بيشتر و عبارات صريح تر استحكام قرارداد را بيشتر كرده و احتمال برداشت هاي متفاوت و بروز اشتباه را كاهش مي دهد.

پس از نوشتن قرارداد سئو به دقت تمام بندها را مطالعه كرده و مطمئن شويد چيزي را از قلم نينداخته ايد. به خصوص اگر از يك نمونه قرارداد بهينه سازي سايت كه از اينترنت دانلود كرده ايد استفاده مي كنيد، از صحت تمام بندهاي آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين توصيه مي شود از مشاور حقوقي خود كمك بگيريد و قرارداد سئو خود را بر اساس اصول قانوني تنظيم كنيد.

نمونه قرارداد سئو سايت

متن زير يك نمونه قرارداد سئو سايت است. شما مي توانيد از متن زير به عنوان يك نمونه متن قرارداد سئو استفاده كرده و بخش هاي مختلف آن را براي خود، تغيير دهيد:

اين قرارداد في مابين … به عنوان برنامه نويس، طراح و بهينه ساز سايت
به نشاني …
با شماره تماس …
و از طرف ديگر … به نشاني …
با شماره تماس … بعنوان كارفرما با شرايط ذيل منعقد ميگردد.

ماده 1) موضوع قرارداد:

سئو و بهينه سازي و مديريت وب سايت … براي رسيدن به رتبه هاي اول تا سوم نتايج گوگل.

آدرس سايت ها:

  • وب سايت …

ماده 2) مدت قرارداد:

مدت اين قرارداد از تاريخ … لغايت يك سال مي باشد.
مدت زمان اعلام شده در صورت توافق قابل تمديد خواهد بود.

تبصره: در صورت تصميم هر يك از طرفين جهت فسخ قرارداد، مي بايستي موضوع فسخ يك ماه قبل بصورت كتبي به طرف مقابل اعلام و ضمن تسويه حساب كامل، نسبت به فسخ قرارداد اقدام گردد.

ماده 3) مبلغ قرارداد:

مبلغ قرارداد به صورت ماهانه … مي باشد.

تبصره 1: اين مبلغ براي كار مستمر روزانه معادل … ساعت بر روي سايت مجموعه يا ارائه گزارشكار هفتگي و ماهانه پيشرفت سئو سايت

تبصره 2: اين مبلغ بابت دوركاري تمام موراد محوله و هرگونه هزينه هاي مجري به ايشان پرداخت ميگردد و هيچگونه تعهد ثانويه ديگري براي كارفرما ندارد.

نحوه پرداخت:

مبلغ … به صورت ماهانه تا پايان قرارداد به حساب مجري، واريز مي شود.

شماره شباي بانكي …

ماده 4) تعهدات كارفرما:

1-4) كارفرما موظف است از زمان تاريخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه اطلاعات و تجربيات مورد نياز براي توليد محتوا سايت را در هر زماني كه مجري درخواست مي كند. در اسرع وقت در اختيار او قرار دهد.

2-4) كارفرما موظف است زماني كه دسترسي سايت را به افراد ديگر مي دهد، مجري را در جريان قرار دهد. در غير اين صورت مجري هيچ مسئوليتي در قبال مشكلات ايجاد شده پس از اين دسترسي ها، نخواهد داشت.

3-4) كارفرما متعهد است نسبت به پرداخت به موقع مبلغ قرارداد مطابق ماده ۳ قرارداد به مجري اقدام نمايد. چنانچه در طول پروژه كارفرما به هر دليل، پرداخت هزينه ي مشخص شده در قرارداد سايت را پرداخت ننمايد (يا با تاخير 15 روزه پرداخت نمايند)، اين به منزله فسخ قرارداد و قبول عدم ادامه همكاري مي باشد و چنانچه تمايل به ادامه همكاري داشته باشند، نياز به ثبت قرارداد جديد مي باشد.

4-4) در صورت نياز به تغيير سرور، كارفرما شرايط لازم براي تغيير سرور را ايجاد بكند. ضمنا هرگاه پيامي از طرف مجري براي بروز كردن ارسال گرديد نسبت به بروزرساني از طرف كار فرما اقدامات لازم صورت پذيرد.

5-4) پيشنهاد مي شود كارفرما مبلغ مشخصي را براي رپورتاژآگهي در بازه هاي زماني مختلف در نظر بگيرد.

ماده 5) تعهدات مجري:

1-5) مجري متعهد مي گردد براساس موضوع قرارداد از لحاظ ارائه خدمات فني و نحوه انجام كار و بالا آوردن سايت در گوگل، رضايت كارفرما را بطور كامل جلب نمايد و هرگونه اعتراض يا عدم رضايت كارفرما از كار انجام شده كه به موضوع قرارداد مربوط مي گردد بايد هرچه سريعتر از سوي مجري رسيدگي و ترتيب اثر داده شود.

2-5) مجري متعهد ميگردد از روشهايي كه باعث قرار گرفتن وب سايت در ليست سياه موتورهاي جستجو ميشود استفاده نكند. در غير اينصورت ضمن عودت تمام مبلغ قرارداد به كارفرما، نسبت به بهينه سازي يك سايت جديد با تمام مشخصات سايت قبلي بطور رايگان اقدام نمايد.

3-5) مجري متعهد مي گردد اطلاعات سايت يا شركت كارفرما را در اختيار هيچ فرد يا شركت ديگري قرار ندهد.

4-5) مجري متعهد مي شود كه گزارش هفتگي كاملي از عملكرد تيم سئو در اختيار كارفرما قرار دهد.

5-5) مجري متعهد مي شود تمامي امور وب سايت را به طور كامل مديريت كند.

ماده 6) كليات:

اين قرارداد در 3 صفحه شامل 6 ماده و 7 تبصره در دو نسخه كه هر يك بطور مجزا حكم واحد را دارند به امضاء طرفين رسيده است.

 

مجري … كارفرما …

امضاء و اثر انگشت امضاء و اثر انگشت

 

متن قرارداد سئو,نمونه قرارداد بهينه سازي سايت,نمونه قرارداد سئو

مهم ترين بندهايي كه بايد در قرارداد سئو مشخص شود!

زماني كه مدير وب سايت رزومه سئوكار يا تيم سئو را مطالعه مي كند و مطمئن مي شود كه آن فرد به اندازه كافي آموزش سئو دريافت كرده است، تصميم مي گيرد كه براي امضاي متن قرارداد سئو اقدام كند. در اين هنگام تيم سئوكار بايد قرارداد آماده اي را ارائه دهند كه بندهاي آن به روشني حقوق و تكاليف هر يك از طرفين را مشخص كرده باشد. با داشتن يك قرارداد استاندارد و جامع، فرايند آغاز همكاري با كارفرما سريع تر صورت مي گيرد و سئوكار موفق مي شود پروژه را دريافت كند. در ادامه به چندتا از مهم ترين بندهايي كه بايد در قرارداد طراحي سايت و سئو گنجانده شود، اشاره مي كنيم:

تعهدات سئوكار

موضوع قرارداد سئو ارائه خدمات سئو از طرف تيم بهينه سازي سايت است كه متعهد مي شود در زمينه هاي مشخص شده براي بالا بردن رتبه سايت فعاليت كند. به اين منظور سئوكار تعهدات و وظايفي خواهد داشت كه ملكف است به آن ها پايبند باشد. مشخص كردن كلمات كليدي تارگت يا هدف از جمله اساسي ترين بخش هاي متن قرارداد سئو محسوب مي شود.

كارشناس سئو بايد دقيقا بيان كند كه قصد دارد براي ارتقاي رتبه سايت در كدام كلمه كليدي تلاش كند و تا چه حد قرار است آن را بهبود ببخشد. پس از مطرح كردن اين مورد، تيم سئو متعهد مي شود اطلاعاتي كه از كسب وكار كارفرما در اختيار او گذاشته مي شود را فاش نكند. همچنين تيم بهينه سازي سايت حق واگذاري پروژه به آژانس هاي ديگر را ندارد. ارائه گزارش ماهانه يا ۲ ماه يكبار از روند اجرايي پروژه ها نيز جزو تكاليف سئوكار است.

تعهدات كارفرما

كارفرما ممكن است مدير سايت يا يكي از ادمين هاي سايت باشد كه مشخصات شناسايي او به طور كامل در ابتداي قرارداد درج مي شود. اين شخص در برابر تيم سئو وظايفي را بر عهده دارد. كارفرما بايد از هرگونه فعاليت مخرب مثل استفاده از روش هاي سئو كلاه سياه در مدت قرارداد با تيم سئو خودداري كند و درصورتي كه با انجام اينگونه اعمال ضرري به سايت او وارد شود، سئوكار مسئوليتي در قبال آن نخواهد داشت.

كارفرما مكلف است در ابتداي كار دسترسي هاي لازم به سايت را براي سئوكار ايجاد كند تا او بتواند فعاليت خود را آغاز كند. يكي ديگر از تعهدات كارفرما در قبال تيم سئو اين است كه اهداف و خواسته هاي خود را به طور كامل و واضح در اختيار سئوكار قرار دهد. كارفرما بايد متعهد شود كه انجام يك پروژه بار مالياتي براي سئوكار نداشته باشد و درصورتي كه شامل ماليات گردد كارفرما هزينه هاي آن را متقبل شود.

مدت قرارداد

در اين بند از قرارداد سئو بايد مدت زمان پروژه معين شود. همچنين چنانچه مي خواهيد قرارداد دقيق تري بنويسيد كه در مقابل تغييرات برنامه انعطاف پذير باشد، مي توانيد يك بازه زماني را به عنوان مهلت اضافه پيشبيني كنيد. به عنوان مثال ممكن است در روند گرفتن دسترسي از كارفرما و وارد شدن به سايت وقفه زماني ايجاد شود.

شما مي توانيد احتمال چنين اتفاقاتي را در قالب بازه زماني متغير در قرارداد جاي دهيد. البته به عنوان تبصره اين بند بايد گفت اصولا حوادث سياسي، اجتماعي و جوي جزو تعهدات سئوكار تلقي نمي شود.

هزينه و نحوه پرداخت

از مواردي كه احتمال اختلاف در آن بيشتر است و يكي از دلايل فسخ تعداد زيادي از قراردادهاي سئو به حساب مي آيد، بندهاي مربوط به هزينه خدمات سئو، زمان و نحوه پرداخت آن است. در اين قسمت بايد هزينه هر كدام از خدمات سئو به صورت جداگانه و با ذكر جزئيات بيان شود. سپس زمان پرداخت و مبلغ آن به دقت مشخص شود. ممكن است پرداخت ها به صورت ماهيانه باشد يا طرفين توافق كنند كه به ازاي دريافت هر پروژه كارفرما مبلغي را پرداخت كند. تمام اين موارد بايد به طور كامل و صريح در قرارداد سئو مطرح گردند.

قواعد حل اختلاف

در آخرين بند از قرارداد سئو لازم است طرفين قرارداد با هم توافق كنند كه درصورت بروز هر نوع اختلاف، چطور براي رفع آن اقدام خواهند كرد. به عنوان مثال كارفرما و سئوكار مي توانند تصميم بگيرند كه اگر پس از عقد قرارداد اختلافي بين آن ها ايجاد شد، در مرحله اول به شوراي حل اختلاف مراجعه كرده و درصورت برطرف نشدن مشكل، دعواي خود را در مراجع قضايي و دادگاه ها طرح كنند.

علاوه بر اين اگر قرار است هر كدام از طرفين حق فسخ قرارداد را داشته باشند اين موضوع بايد به صراحت در قرارداد ذكر شود. بر فرض سئوكار مي تواند بيان كند كه عدم پرداخت هزينه خدمات سئو در بازه زماني معين، به منزله فسخ قرارداد و خاتمه همكاري است. در اين صورت براي ادامه همكاري، سئوكار و كارفرما بايد قرارداد جديدي منعقد كنند.

نتيجه گيري

اگر دوره آموزش سئو را به پايان رسانده ايد و قصد داريد وارد بازار كار شويد، بايد اصول قراردادهاي كاري را بياموزيد. هنگامي كه مي خواهيد با يك كارفرما توافق كرده و از او پروژه دريافت كنيد، داشتن يك قرارداد سئو مي تواند از حقوق شما محافظت كند. قرارداد سئو همچنين حقوق كارفرما را نيز تامين مي كند و باعث جلب اعتماد او مي شود. به اين ترتيب اعتبار شما در بين مشتريان بيشتر مي شود و كارفرمايان متوجه مي شوند كه شما در كار خود جدي هستيد.

براي اينكه قرارداد سئو كاركرد مطلوبي براي طرفين داشته باشد لازم است بر اساس قواعد قراردادهاي استاندارد و قانوني تنظيم شود. ذكر جزئيات و اطلاعات كامل در خصوص موضوع قرارداد و طرفين آن، باعث مي شود يك توافق نامه كامل و جامع داشته باشيد كه هم براي كارفرما و هم براي سئوكار سودمند است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۴:۴۳ ] [ علي ابراهيمي ]

لاهيجان يكي از شهرهاي شمالي ايران است كه با داشتن آب و هوايي مطبوع و طبيعتي زيبا، همواره جذابيت بالايي براي گردشگران داشته. در اين شهر، رستوران‌هاي متعددي وجود داره كه هر كدوم از اونها با منوي خود و خدماتي كه ارائه ميدن، مي‌تونند مورد توجه گردشگران قرار بگيرن.

ولي انتخاب بهترين رستوران در لاهيجان، كاري نيست كه به راحتي بشه انجام داد. بايد شما اول به دنبال رستوران‌هايي با كيفيت بالا و منوي خوب باشيد، بعد هم بايد مطمئن شيد كه خدماتي كه توي رستوران ارائه مي‌شه، شما رو راضي كنه.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۱:۱۵ ] [ علي ابراهيمي ]

چند ابزار كاربردي ساخت كليپ براي شبكه هاي اجتماعي

فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، تيك تاك و غيره … به شغل جديدي براي بسياري از افراد تبديل شده است و به عنوان مثال برخي از افراد تصور مي‌كنند اينستاگرام اشباع شده است و ديگر ظرفيتي براي اينستاگرامرهاي جديد ندارد، در واقع افزايش تعداد توليدكنندگان محتوا در اين شبكه ها، آن را اشباع نمي‌كند؛ اين موضوع تنها باعث مي‌شود بازديدكنندگان به محتواهاي باكيفيت توجه داشته باشند و به محتواهاي بي‌كيفيت اهميتي ندهند، با ما همراه باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۲:۳۴ ] [ علي ابراهيمي ]

پروپوزال,پروپوزال آماده سئو,پروپوزال سئو

اگر سئو را فرا گرفته ايد و به فكر ورود به بازار كار هستيد، اولين كاري بايد براي ورود به اين عرصه انجام دهيد تنظيم پروپوزال سئو است.

شما بايد بتوانيد توانايي هاي خودتان در زمينه سئو سايت را به خوبي ارائه دهيد و خودتان را به نحوي به كارفرما معرفي كنيد كه او به كار كردن با شما ترغيب شود. براي اين كار ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد تا به جزئيات پروپوزال نويسي مسلط شويد.

پروپوزال سئو چيست؟

پيش از عقد قرارداد تيم سئو سايت با كارفرما، لازم است سئوكار، اهداف و برنامه هايي كه براي بهينه سازي سايت دارد، را در قالب يك فايل متني به كارفرما ارائه كند. به اين ترتيب نقشه ذهني كارشناس سئو و جزئيات فعاليت هايي كه قصد دارد انجام دهد، براي هر دو طرف مشخص خواهد شد.

پروپوزال سئو سايت به تيم سئو كمك مي كند تا يك چارچوب كلي و از پيش تعيين شده براي معرفي خدمات خود داشته باشد و آن را براي مشتريان بالقوه ارسال كند.

اين كار در زمان شما به طرز قابل توجهي صرفه جويي مي كند و نيازي نيست فعاليت هاي خود را براي هر يك از مشتريان به طور جداگانه تشريح كنيد. همچنين با استفاده از پروپوزال آماده سئو نگران اين نخواهيد بود كه برخي نكات راجع به خدمات خود را فراموش كنيد و در ادامه همكاري با سايت به مشكل بربخوريد. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه يك پروپوزال قدرتمند با رعايت استانداردهاي مربوط به نگارش پروپوزال سئو تهيه كرده و از آن براي جذب مشتريان كمك بگيريد.

چرا بايد از پروپوزال سئو استفاده كنيم؟

پروپوزال سئو براي سئوكارها اهميت بسيار زيادي دارد، زيرا درصورتي كه اين افراد نتوانند به درستي خدمات و شيوه كار خود را به مشتريان بالقوه معرفي كنند، موفق به دريافت پروژه از كارفرما نخواهند شد.

در حقيقت پروپوزال سئو نوعي پيشنهاد است كه از سوي كارشناس سئو و تيم بهينه سازي سايت، به كارفرمايان ارائه مي شود و از آن ها براي عقد قرارداد و سفارش خدمات سئو دعوت مي كند. در نتيجه هرچه پروپوزال كامل تر و دقيق تر باشد، احتمال اينكه كارفرما شرايط سئوكار را پذيرفته و پروژه هاي سايت خود را به او واگذار كند، بيشتر است.

يك راهكار موثر براي نوشتن پروپوزال قوي مشاهده چند نمونه پروپوزال سئو است كه به شما كمك مي كند با ساير افراد فعال در عرصه ارائه خدمات سئو رقابت كنيد.

پروپوزال سئو بايد شامل چه چيزهايي باشد؟

داشتن يك پروپوزال سئو كه با رعايت اصول پروپوزال نويسي و مطابق با نياز مشتريان نوشته شده باشد، مي تواند شانس موفقيت شما را در گرفتن پروژه از كارفرما بيشتر كند. پروپوزال سئو زمينه فروش خدمات شما را فراهم مي كند، بنابراين بايد در تنظيم آن دقت و ظرافت فراواني به خرج دهيد؛ اما سوال اساسي اين است كه پروپوزال سئو بايد شامل چه چيزهايي باشد و يك پروپوزال خوب چه ويژگي هايي دارد؟

در زير تمام مواردي كه بايد در پروپوزال سئو خود بگنجانيد قيد شده است:

تعريف مشكلات مشتري و ارائه راهكار براي آن

در ابتداي پروپوزال از مشتري بابت زماني كه صرف كرده است تا با شما تماس بگيرد تشكر كنيد. سپس بايد به او ثابت كنيد كه به خوبي مشكلات او را درك كرده و خواسته هاي او را فهميده ايد. ممكن است مشتري نگران افت ترافيك سايت خود باشد يا از بي فايده بودن تلاش هاي خود براي ارتقا رتبه سايتش ناراحت باشد. شما به عنوان متخصص سئو موظف هستيد در گام اول با مشتري ابراز همدردي كرده و به او بگوييد كه مشكل او را درك مي كنيد.

به عنوان شروع مهم است كه به مشتريان خود اطمينان دهيد كه به اندازه كافي آموزش سئو ديده ايد و توانايي كمك كردن به آن ها براي حل مشكل سايتشان را داريد.

شرح استراتژي سئو اختصاصي

در اين مرحله از تهيه پروپوزال سئو سايت لازم است ليستي از خدماتي كه تيم سئو شما ارائه مي كند، تنظيم كنيد. اين خدمات ممكن است سئو فني، سئو محتوا، سئو داخلي يا سئو خارج از سايت باشد. همچنين مي توانيد اهداف خود را به صورت كلي و در سه گام اصلي ارزيابي سئو، راه اندازي سئو و خدمات سئو ماهانه معرفي كنيد. توصيه مي كنيم در انتها شاخص هايي را كه تيم شما را منحصر به فرد مي كند، ياداوري كنيد تا بتوانيد اعتماد مشتري را جلب كرده و او را براي ادامه همكاري مشتاق كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه در تنظيم پروپوزال سئو صرفا واقعيت ها و روند كار خود را بيان كنيد و از مطرح كردن اهداف غيرواقعي و ناممكن مثل دوبرابر كردن ترافيك سايت در مدت زمان كوتاه، بپرهيزيد. به اين دليل كه اصولا سئو تا حد زيادي غيرقابل پيشبيني است و مدام به سوي رشد و تكامل حركت مي كند. بنابراين با وعده هاي غيرقابل دسترسي احتمال دارد به اعتبار خود ضربه بزنيد.

تعريف محدوده خدمات

قسمتي از پروپوزال سئو خود را به توضيح محدوده خدمات پيشنهادي خود اختصاص دهيد. همچنين مي توانيد چند بسته سئو را پيشنهاد كنيد و جزئيات و مزاياي آن را شرح دهيد. تمام خدمات سئوي خود از قبيل ارزيابي سئو، برنامه ريزي استراتژيك، تحقيق كلمات كليدي، تجزيه و تحليل رقبا، خدمات سئو ماهانه و… را با اطلاعات كامل در پروپوزال سئو قيد كنيد. مشتريان معمولا خواهان مزايا و تغييرات ملموس در سئو سايت خود هستند پس مطمئن شويد كه بسته هاي پيشنهادي شما نيازهاي آنان را پوشش مي دهد.

قيمت گذاري و جدول زماني را مشخص كنيد.

در نهايت قيمت هاي پيشنهادي خود را براي مشتري ارائه كنيد و مبلغ معين براي هر يك از خدمات را بيان كنيد. براي اطلاع از قيمت ها مي توانيد در اينترنت جستجو كرده و از تعرفه رايج سئوكاران مطلع شويد. همچنين زمان موردنياز براي هر پروژه را تخمين زده و در پروپوزال سئو آن را به اطلاع مشتريان برسانيد.

توافقنامه نهايي را تنظيم كنيد.

آخرين مرحله از پروپوزال سئو سايت كه موفقيت شما در فروش خدمات سئو را تعيين مي كند، توافق كاري است. سعي كنيد توافقنامه را مملو از عبارات حقوقي ننويسيد تا باعث خستگي مشتري نشويد. در عوض يك صفحه را براي ابراز قصد مشتري به واگذاري پروژه اختصاص دهيد و در آن شرايط قرارداد سئو و روند كاري و مبلغ توافقي را قيد كنيد.

ايجاد يك قرارداد ساده با ذكر جزئياتي كه از حقوق شما محافظت كند، مي تواند جديت شما در كار را نشان بدهد. چندين پروپوزال آماده سئو در اينترنت وجود دارند كه مي توانيد نمونه هايي از توافقنامه را در آن ها مشاهده كنيد؛ با اينحال توصيه مي كنيم در هنگام توافق براي گرفتن يك پروژه و عقد قرارداد، حتما با وكيل خود درباره بندهاي توافقنامه مشورت كنيد.

نتيجه گيري

بسياري از مديران وب سايت ها براي بهبود ترافيك يا افزايش بازديد سايت خود اقدام به همكاري با متخصصان سئو يا تيم هاي سئوكار مي كنند. اما در اين بين چه چيزي باعث مي شود مشتريان به عقد قرارداد با برخي از سئوكاران تمايل بيشتري داشته باشند؟ راز اين انتخاب در تهيه يك پروپوزال سئو حرفه اي و متقاعدكننده است.

اگر تيم شما هم خدمات سئو ارائه مي دهد، پيشنهاد مي كنيم به كمك نكاتي كه در بالا ذكر شد، اقدام به تنظيم پروپوزال سئو سايت كرده و ميزان فروش خدمات خود را بيشتر كنيد. همچنين براي داشتن پيش زمينه اي از طراحي پروپوزال سئو مي توانيد با جستجو در اينترنت نمونه هايي از پروپوزال آماده سئو را مشاهده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۴:۱۰ ] [ علي ابراهيمي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب