اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 57
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 12459

در اين سري از مقالات آموزش سئو مبتدي، به مبحث وب كراولر ها و مخصوصا كراول گوگل مي پردازيم.

با توجه به شناختي كه شما از عملكرد موتورهاي جستجو داريد، بررسي كنيد كه آيا موتور جستجوي گوگل مي توانند سايت شما را پيدا كند؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۳۳:۲۷ ] [ علي ابراهيمي ]

آيا مي دانيد كه با صرف تنها ۴ ميليون تومان سرمايه اوليه، مي توانيد پس از مدتي به درآمدي بالا ۱۰۰ ميليون تومان از وب سايت خود برسيد؟ اگر به دنبال كسب درآمد اينترنتي هستيد، با شركت در دوره آموزش سئو مي توانيد يك مهارت درآمدزا كسب كنيد. سئو به شما كمك مي كند تا سايت خود را در نتايج جستجو گوگل در رتبه هاي بالايي قرار دهيد و از اين طريق، بازديدكنندگان بيشتري را به سمت سايت خود جذب كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۱:۰۳ ] [ علي ابراهيمي ]

در اين مقاله نيوسئو، 9 مهارتي كه به توليد كنندگان محتوا كمك مي كند تا توليد محتواي خوب انجام دهند را بررسي ميكنيم. وظايف توليد كننده محتوا را آموزش مي دهيم و تمام مهارت هاي لازم براي توليد كننده محتوا را ذكر ميكنيم.

كره بادام زميني و مربا، بتمن و رابين، تخم مرغ و ژامبون، اين ها همه جفت هاي بسيار معروفي هستند كه احتمالا شما هم در رابطه با آن ها شنيده ايد (و يا حتي بعضي از آن ها را زده ايد تو رگ!) اما براي بازارياب هاي درونگرا، فقط و فقط يك جفت وجود دارد كه به دردشان مي خورد: محتوا و بازاريابي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۰۵:۱۲ ] [ علي ابراهيمي ]

مديريت بازاريابي ديجيتال چگونه است؟ چطور مي توان بازاريابي ديجيتال را سازماندهي كرد؟ چگونه مي توان انگيزه كافي در تيم بازاريابي ديجيتال سازمان ها ايجاد كرد؟

يكي از چيزهايي كه باعث مي شود كسب و كار ها، تلاش هاي خودشان را براي موفقيت در بازاريابي ديجيتال رها كنند، پيچيدگي بيش از حد آن ها مي باشد.

شما تا الان چند گزارش سئو سايت ديده ايد؟ من صدها گزارش سئو تا الان ديده ام. اين گزارش ها ممكن است عميق و پر از ديدگاه هاي مختلف باشد و كاملا نكات مهمي در آن ها مطرح شده باشد، اما تعداد بسيار كمي از آن ها واقعا به صورتي سازماندهي شده اند كه بتوان به صورت عملي از آنها استفاده كرد و يا مفيد باشند.

در بسياري از موارد حتي كسب و كار هاي بزرگتر با تيم هاي بازاريابي ديجيتال بزرگ هم خيلي مواقع ايده هاي خودشان را رها مي كنند و نمي توانند بازاريابي ديجيتال خودشان را سازماندهي كنند. معمولا يك هدف وجود دارد كه به خوبي تعريف شده است و حتي يك استراتژي قوي وجود دارد، اما يك نقشه راه گام به گام و عملي وجود ندارد كه اين امكان را فراهم كند تا استراتژي هاي مشخص شده، محقق شوند.

موضوع اين است كه بازاريابي ديجيتال مي تواند بسيار پيچيده باشد. قطعات به هم پيوسته بسيار زيادي در بازاريابي ديجيتال وجود دارد كه بايد در كنار يكديگر قرار بگيرند و تيم هاي بازاريابي بايد نسبت به آن ها نظارت داشته باشند، به خصوص قبل از اجراي يك پروژه يا برنامه جديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۴:۲۷ ] [ علي ابراهيمي ]

به روز رساني الگوريتم هاي گوگل از 2011 تا 2024 را در اين مقاله آموزش سئو بررسي خواهيم نمود.

گوگل تقريبا هر روز در الگوريتم هاي رتبه بندي خودش تغييرات ايجاد مي كند. گاهي ما متوجه اين تغييرات مي شويم و گاهي متوجه نمي شويم. بعضي از آن ها گاهي ناشناخته باقي مي مانند و بعضي ديگر از آن ها باعث مي شوند به كلي SERP ها تغيير كنند. در نتيجه، اين مقاله مثل يك برگه تقلب است تا بتوانيم مهم ترين به روز رساني الگوريتم هاي گوگل در سال هاي اخير را بشناسيم. همچنين در اين مقاله توصيه هايي به شما مي كنيم تا با استفاده از آن ها بتوانيد سايت خودتان را مطابق با اين به روز رساني ها، بهينه سازي كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۲۵:۱۷ ] [ علي ابراهيمي ]

وكيل اداره كار اصفهان را به راحتي مي‌توان در كم‌ترين زمان ممكن پيدا كرد؛ چراكه امروزه با پيشرفت صفحات وب، ديگر كمتر كسي براي يافتن وكيل در حوزه‌هاي مختلف همچون اداره كار دچار اتلاف وقت مي‌شود و به همين خاطر، بايد با ويژگي‌هاي يك وكيل خبره و ماهر در اين حوزه آشنا بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۷:۱۲ ] [ علي ابراهيمي ]

در اين مقاله آموزش بازاريابي اينترنتي، هشت روش براي نوشتن داستان برند خودتان به اغوا كننده ترين حالت ممكن را مطرح نموده ايم.

داستان برندهاي معروف مانند Yeti ،Warby Parker ،Toms Shoes ،REI ،Peloton ،Nike و Ben & Jerry را حتما شنيده ايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۲:۳۰ ] [ علي ابراهيمي ]

وقتي مي‌خواهيد براي طراحي يا طراحي مجدد وبسايت از يك متخصص كمك بگيريد، احتمالا قيمت طراحي سايت يكي از موضوعاتي است كه ذهن شما را به خود مشغول مي‌كند. بايد بدانيد كه معيارهاي بسيار زيادي بر تعيين هزينه طراحي وبسايت تاثير دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۷:۱۱ ] [ علي ابراهيمي ]

نحوه بهبود برقراري ارتباط جهت ساخت بك لينك از مهم ترين بخش هاي آموزش سئو است. چرا كه لينك سازي، يكي از مهم ترين فعاليت هايي است كه در زمينه سئو وب سايت انجام مي دهيم. اگر شما كار چند مشتري را با هم پيش مي بريد، احتمالا فعاليت هاي برقراري ارتباط جهت لينك سازي از اين هم پيچيده تر مي شود. وقتي كه شما گرفتار چندين برنامه ساخت بك لينك هستيد، به سختي مي توانيد تلاش هاي خودتان را به درستي متمركز كنيد و مشخص كنيد كه كدام روش ها مي توانند بيشترين بازدهي را از نظر زمان و منابعي كه صرف كرده ايد، براي شما به ارمغان بياورد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۴۹:۰۸ ] [ علي ابراهيمي ]

سئو امروزه به يكي از مهم ترين و پركاربردترين آموزش ها در حوزه ديجيتال ماركتينگ و وبمسترينگ تبديل شده است. در ميان تمام عناصر ضروري براي افزايش بازديد يك سايت، رعايت اصول سئو را مي توان اساسي ترين مورد دانست و اين مورد نيز باعث مي شود كه افراد علاقه مند به شركت در دوره آموزش سئو شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۴۷:۵۴ ] [ علي ابراهيمي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب