اينترنت و سئو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 61
دیروز : 10
افراد آنلاین : 2
همه : 12463

كاملاً واضح است كه بك لينك ها يكي از سه عامل مهم رتبه بندي گوگل هستند و احتمالاً در حال حاضر نيز همينطور خواهد بود.

پيوند از يك وب‌سايت به وب‌سايت ديگر، رأي اعتماد، اعتماد و اعتبار محسوب مي‌شود.

اين افزايش اعتبار مي تواند به معناي رتبه بالاتر در SERP ها باشد و منجر به افزايش ديد وب سايت و ترافيك بيشتر شود. با اين حال، گوگل با همه پيوندها به يك اندازه برخورد نمي كند و ايجاد بك لينك هاي اشتباه (لينك هاي سمي) مي تواند به جاي كمك به رتبه سايت شما به آن آسيب برساند.

در اصل بك لينك ها بهتر است كه:

  • توسط نويسنده مطلب ايجاد شده باشند
  • از سايت هاي مرتبط و معتبر به دست آمده باشند.
  • پولي يا حالت اسپانسري نداشته باشند (شامل لينك هايي كه در اثر محصولات جايزه اي به دست مي آيند).

بك لينك هاي درست مي توانند به شدت استراتژي هاي سئو شما را تقويت كنند و روش هاي بسيار زيادي براي به دست آوردن لينك هاي عالي وجود دارد. اما ما بايد از كجا شروع كنيم؟

  1. لينك سازي منبع

وقتي به روش هاي مختلف براي دريافت بك لينك فكر مي كنم، بيشتر تكنيك هاي بزرگ و پيچيده به ذهنم مي رسد. اما يكي از موثرترين راه ها براي ايجاد بك لينك استفاده از لينك هاي منبع است.

براي اينكه بتوانيد از اين فناوري به طور موفقيت آميزي استفاده كنيد، بايد تعيين كنيد كه چگونه كسب و كار شما مي تواند ارزشي براي مخاطبان ايجاد كند. سپس بايد صفحات منابع عالي ايجاد كنيد تا بتوانيد بك لينك هاي با كيفيت را از سايت هاي وابسته معتبر دريافت كنيد.

نمونه هاي رايج از صفحه هاي منبع آنلاين شامل اين موارد هستند:

  • سايت هاي گردشگري و سفر
  • دانشگاه ها
  • سايت هاي وابسته به دولت

شما مي توانيد با تحليل كردن مشخصات لينك رقباي خودتان و استفاده كردن از فرصت هاي لينك سازي آن ها، فرصت هاي خوبي را شناسايي كنيد. ابزارهاي زيادي براي انجام اين كار وجود دارند كه با يك جستجوي ساده ليست آن ها را مي توانيد به دست آوريد.

  1. لينك سازي با لينك هاي شكسته

لينك سازي با استفاده از پيوندهاي شكسته، يعني يافتن صفحات قوي كه داراي پيوندهاي خارجي ساخته شده به صفحات شكسته هستند.

اگر شما مي توانيد لينك هاي شكسته اي را پيدا كنيد كه به صفحه هاي 404 ختم مي شوند و بتوانيد محتواي جايگزيني را ارائه كنيد كه به خوبي محتواي قبلي و يا حتي بهتر از آن باشد، قطعا مي توانيد خيلي سريع بك لينك هاي عالي به دست بياوريد.

شما بايد مطمئن شويد كه محتواي شما مشابه محتواي قبلي است (يا مايل به ايجاد محتوايي مشابه با محتواي قبلي باشيد). با استفاده از اين تكنيك مي توانيد بسيار موفق باشيد زيرا نه كاربراني كه شناسايي مي كنيد و نه وب سايت هايي كه شما شناسايي مي كنيد نمي توانند از صفحه 404 استفاده كنند. شما به مدير وب‌سايت كمك مي‌كنيد لينك‌هاي بد سايت خود را كاهش دهد و محتواي خوب را جايگزين آن‌ها كند، بنابراين آنها آماده استفاده از پيوندهاي شما هستند.

  1. ذكر برند بدون لينك

با توجه به ذكر برندهاي مختلف توسط مجلات و ايستگاه هاي راديويي آنلاين محلي، يا ذكر برندها در مراجع آنلاين يا نظرات كاربران، اغلب ديده مي شود كه نام يك برند بدون استفاده از لينك آن

در حالت ايده‌آل همه ذكر نام تجاري بايد با پيوندي به وب‌سايت شما همراه باشد، اما هميشه اينطور نيست. در اين مورد، نام برند در واقع بدون پيوند بيان مي شود.

لينك تامين كننده

اگر محصولي را به ديگران بفروشيد، شانس بسيار خوبي براي دريافت لينك رسمي بسيار خوب به وب سايت خود داريد. در حال حاضر، بسياري از وب سايت ها از اين استراتژي ساخت بك لينك براي افزايش نفوذ و رتبه خود استفاده مي كنند.

بسياري از توليدكنندگان و تامين كنندگان صفحات "از كجا خريد" يا "از كجا منبع" را در وب سايت هاي خود ارائه مي دهند.

در واقع، در اين حالت، سازنده مكاني را به كاربران نشان مي دهد كه مي توانند خريد خود را انجام دهند. همچنين اگر توليد كننده محصولي هستيد، مي توانيد به اين ليست مراجعه كرده و لينك آن را دريافت كنيد.

شما بايد فهرستي از تأمين‌كنندگان خود با وب‌سايت‌هايشان داشته باشيد، و با هر يك از آنها، صفحه‌اي را پيدا كنيد كه در آن منابع آنها فهرست شده است.

اكنون بايد اين صفحه را پيدا كنيد و ببينيد كه نام شما در آن نيست. چه كاري بايد انجام دهيد؟

اين مشكل احتمالا عمدي نيست. شما بايد با شركت مورد نظر خود مكاتبه كنيد، صفحه خود را به اشتراك بگذاريد و از آنها بپرسيد كه چه مراحلي را بايد دنبال كرد تا پيوندهاي وب سايت خود را در اين صفحه فهرست كنيد. معمولاً فقط ارائه اطلاعات تماس كافي است.

اگر نمي توانيد صفحه فهرست تامين كنندگان يك وب سايت را پيدا كنيد، مي توانيد به روش هاي ديگري با آنها همكاري كنيد.

  1. لينك ارتباطات تجاري

آيا شما عضو يك انجمن صنفي هستيد؟ مثلا عضوي از اتحاديه صنفي يا تخصيص صنعتي؟ در اين صورت، ممكن است شانس بسيار خوبي براي دريافت پيوند داشته باشيد.

از بسياري جهات، اين شبيه به استفاده از پيوندهاي تأمين‌كننده است، اما صرفاً بر اساس حضور محصول يا صفحه فهرست منابع سازنده نيست.

شما بايد فهرستي از تمام ارتباطات تجاري كه در آنها عضو هستيد همراه با وب سايت هاي آنها داشته باشيد. سپس مي توانيد صفحه «اعضا» يا موارد مشابه را در اين سايت پيدا كنيد معمولاً اين صفحه فهرستي از اعضا است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۱۱:۰۷:۳۷ ] [ علي ابراهيمي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب